DSpace talpykla

Business Guests Satisfaction in Four Star Hotel Park Inn by Radisson Kaunas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Steigvilaitė, Greta
dc.date.accessioned 2019-08-28T10:48:23Z
dc.date.available 2019-08-28T10:48:23Z
dc.date.issued 2019-06-12
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2549
dc.description Šiomis dienomis keliauti tapo populiaru ir paprasta. Žmonės keliauti gali įvairiais tikslais: poilsiniais, pažintiniais ar verslo. Sparčiai augantis ir vis populiaresniu tampatis segmentas yra verslo svečiai. Viešbučiai visame pasaulyje kasmet susilaukia vis daugiau verslo svečių, kuriuos apsistoti pritraukia siūlydami išskirtinai jų poreikiams pritaikytas paslaugas. Siekiant pelno viešbučiai stengiasi užtikrinti veslo svečių poreikių įgyvendinimą bei sukurti įsimintinas viešnages. Darbo problema- verslo svečiai, tampa pagrindiniu viešbučio svečių segmentu visame pasaulyje. Dėl didelės rinkos konkurencijos, kiekvienas viešbutis nori išsiskirti bei paskatinti svečią apsistoti būtent pas juos. Tačiau, kartais viešbutis neatitinka verslo svečių lūkesčių ir poreikių, ko pasekoje verslo svečiai lieka nepatenkinti paslaugomis ir nebenori grįžti dar kartą. Taip viešbutis ne tik praranda pelną, bet ir sumažina savo viešbučio vertinimą. Darbo tikslas- išsiaiškinti verslo svečių pasitenkinimo vertinimą 4 žvaigždučių viešbutyje „Park Inn by Radisson” Kaunas ir pateikti pasiūlymų vertinimui pagerinti. Darbo uždaviniai: 1. Išanalizuoti verslo svečių poreikius ir lūkesčius, kurie daro įtaką viešbučio pasitenkinimo vertinimui. 2. Išanalizuoti verslo svečių pasitenkinimo lygį 4 žvaigždučių viešbutyje "Park Inn by Radisson” Kaunas. 3. Pateikti pasiūlymus, kaip pagerinti verslo svečių pasitenkinimą „Park Inn by Radisson” Kaunas viešbutyje. Darbo metodai- mokslinės literatūos ir kitų informacinių šaltinių analizė, interviu. Darbo struktūra- darbas sudarytas iš trijų dalių: teorinės, analitinės ir praktinės. Pirmoje darbo dalyje aprašomas viešbutis bei jo teikiamos paslaugos, apibūdinami verso svečiai bei analizuojami jų poreikiai bei lūkesčiai. Taip pat aprašoma verslo svečių pasitenkinimo svarba viešbučiai, bei aprašomos teorijos ir metodai pasitenkinimui vertinti. Analitinėje dalyje analizuojami dokumentų, gautų iš viešbučio, duomenys bei aprašomas vykdytas tyrimas ir jo rezultatai- interviu su verslo svečiais ir viešbučio skyrių vadovais. Paskutinėje, trečioje dalyje pateikiami pasiūlymai, kurie padėtų pagerinti svečių pasitenkinimo rodiklius „Park Inn by Radisson” viešbučiu. Darbo rezultatai: Tyrimo metu iššsiaiškinta, kad „Park Inn by Radisson” Kaunas yra labai mėgiamas verslo svečių, ypatingai dėl savo vietos bei draugiško ir profesionalaus personalo. Tačiau kaip ir kiekviename viešbutyje, yra ir neigiamų dalykų, kurie veikia svečių pasitenkinimo įvertinimą. Vieni iš dažniausiai girdimų atsiliepimų yra nusiskundimai dėl mažų kambarių, vienodo pusryčių pasirinkimo bei trukšmingos kondicionavimo sistemos. Šioms bei kitoms problemoms buvo pasiūlyti sprendimai, kurie pagerintų bendrą svečių pasitenkinimo lygį bei pagerintų klientų viešnagės kokybę. Trumpi pasiūlymai/rekomendacijos: 1. Atnaujinti viešbučio baldus, kurie turi matomų defektų. 2. Įdiegti Wi-Fi ryšio stiprintuvus, kad pagerinti internetą, kuris turi įtakos verslo svečių susitikimų bei konferencijų kokybei. 3. Sustiprinti garso izoliaciją kambariuose. 4. Kasdien į pusryčių meniu įtraukti naują pusryčių idėją. en
dc.description.abstract In every industry, especially in hospitality, the most important thing is the client, whom today has all the purchasing power, which means that all his needs must be satisfied. The demand for the quality products and services are higher than ever been. To stay competitive in the market is very important to listen to the client needs and expectations, give them freedom of choice and be accessible in social media. Now all the travelling barriers been erased and each hotel competes not only locally, but also worldwide. (Klaudia Ferenczuk, 2018) Moreover, today people are more likely to travel, because of fast-improving technologies and unlimited travel possibilities. Some of the people travel for leisure, but the most popular segment of guests becomes business guests. They are the most technologically savvy, socially driven, economically smart guests in the world today. They can go anywhere in the world utilizing apps and smartphones, no longer limited to places they have been before or languages they know already (Travel technology & solutions, 2016). To be successful and stay competitive each hotel has to find their way to make their guest satisfied. It can be done by analysing the guest needs and using the knowledge for making improvements to rise up the guest satisfaction. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.subject hotel, business guests, guest satisfaction en_US
dc.title Business Guests Satisfaction in Four Star Hotel Park Inn by Radisson Kaunas en_US
dc.title.alternative Verslo svečių pasitenkinimas keturių žvaigždučių viešbutyje Park Inn by Radisson Kaunas en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra