dc.contributor.author |
Planutytė, Silvija |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-28T07:41:02Z |
|
dc.date.available |
2019-08-28T07:41:02Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-30 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2541 |
|
dc.description |
In order to improve the efficiency and effectiveness of public and private dental clinics, clinics must focus on patient satisfaction with dental services. Satisfaction with dental clinics services is determined by many criteria: environment, service quality, prices, expertise, equipment and used tools. This study would be benefit not only individuals who control the activities of public dental clinics, but also those who control the activities of private dental clinics |
en_US |
dc.description.abstract |
Pacientai visą laiką buvo medicinos ir sveikatos paslaugų objektai. Pagrindinis vyriausybės tikslas kuriant sveikatos paslaugas buvo patenkinti augančius žmonių sveikatos poreikius. Pacientų pasitenkinimas suteiktomis odontologinėmis paslaugomis lemia pasirinkimą tarp valstybinės ar privačios odontologijos klinikos. Grįžtamasis ryšys iš pacientų apie jų patirtį naudojantis odontologinėmis paslaugomis tampa svarbiu odontologijos klinikų paslaugų kokybės, stebėsenos bei tobulinimo įrankiu. Todėl svarbu žinoti odontologijos klinikų kriterijus, kurie lemia pacienų pasitenkinimą odontologinėmis paslaugomis. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Pacientų pasitenkinimas, paslaugų kokybė |
en_US |
dc.title |
Privačių ir valstybinių odontologijos klinikų pacientų pasitenkinimas paslaugų kokybe |
en_US |
dc.title.alternative |
Patients' Satisfaction of the Service Quality in Private and Public Dental Clinics |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |