DSpace talpykla

Privačių ir valstybinių odontologijos klinikų pacientų pasitenkinimas paslaugų kokybe

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Planutytė, Silvija
dc.date.accessioned 2019-08-28T07:41:02Z
dc.date.available 2019-08-28T07:41:02Z
dc.date.issued 2019-06-30
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2541
dc.description In order to improve the efficiency and effectiveness of public and private dental clinics, clinics must focus on patient satisfaction with dental services. Satisfaction with dental clinics services is determined by many criteria: environment, service quality, prices, expertise, equipment and used tools. This study would be benefit not only individuals who control the activities of public dental clinics, but also those who control the activities of private dental clinics en_US
dc.description.abstract Pacientai visą laiką buvo medicinos ir sveikatos paslaugų objektai. Pagrindinis vyriausybės tikslas kuriant sveikatos paslaugas buvo patenkinti augančius žmonių sveikatos poreikius. Pacientų pasitenkinimas suteiktomis odontologinėmis paslaugomis lemia pasirinkimą tarp valstybinės ar privačios odontologijos klinikos. Grįžtamasis ryšys iš pacientų apie jų patirtį naudojantis odontologinėmis paslaugomis tampa svarbiu odontologijos klinikų paslaugų kokybės, stebėsenos bei tobulinimo įrankiu. Todėl svarbu žinoti odontologijos klinikų kriterijus, kurie lemia pacienų pasitenkinimą odontologinėmis paslaugomis. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Pacientų pasitenkinimas, paslaugų kokybė en_US
dc.title Privačių ir valstybinių odontologijos klinikų pacientų pasitenkinimas paslaugų kokybe en_US
dc.title.alternative Patients' Satisfaction of the Service Quality in Private and Public Dental Clinics en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra