Santrauka:
Kiekvienoje įmonėje ar organizacijoje egzistuoja labai daug įvairaus pobūdžio informacijos . Visą šią informacija apdoroti ir valdyti be specialių priemonių yra labai sudėtinga. Namų bendrijose, kaip ir bet kokiose kitose organizacijose, egzistuoja specifinė informacija, kurią būtina valdyti. Tai įvairūs mokėjimai į bendrijos atsiskaitomąsias sąskaitas, dokumentų apie gyventojams privalomus mokėjimus išrašymas, įvairių suvestinių kūrimas ir t.t. Alytaus mieste esančiai namo bendrijai reikalinga informacinė sistema, kuri palengvintų darbą su tokio pobūdžio informacija, automatiškai sukurtų atsiskaitymo lapelius , leistų namo pirmininkui peržiūrėti dokumentus iš savo namų kompiuterio . Šiuo metu namo bendrijos valdyba naudojasi Microsoft Excel, Word programomis. Nėra jokios įdiegtos namo bendrijos buhalterinės apskaitos informacinės sistemos. Viskas laikoma atskiruose failuose ir popieriniame variante. Pirmininkas, norėdamas sužinoti namo bendrijos buhalterinių duomenų informaciją, turi kreiptis į buhalterę. Programa buvo pasirinkta Microsoft Access. Sistema turės tris vartotojus Administratorių, buhalterę ir pirmininką. Sistemoje skaičiuos namo gyventojų sąskaita, seks jų skolas ir permokas, skaičiuos darbuotojų atlyginimus.
Description:
There is a wide variety of information in every company or organization. It is very difficult to process and manage all this information without special measures. As in any other organization, there is specific information in the home communities that needs to be managed. These include various payments to the community's settlement accounts, the issuance of documents that are mandatory for residents, the creation of various summaries, etc. Alytus city home community needs an information system that facilitates work with this kind of information, automatically creates pay slips, allows home chairman to view documents from his home computer. Currently, the home community board uses Microsoft Excel, Word programs. There is no home community accounting information system installed. Everything is stored in separate files and paper versions. In order to find out the home community's accounting information, the chairman must contact the accountant. The program has been selected by Microsoft Access. The system will have three users Administrator, Accountant and Chairman. The system will calculate the cost of the house at the expense of the residents, track their debts and overpayments, and calculate their salaries.