dc.contributor.author |
Šeputis, Tomas |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-26T07:52:46Z |
|
dc.date.available |
2019-08-26T07:52:46Z |
|
dc.date.issued |
2019-06 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2497 |
|
dc.description |
The accelerating pace of life and the constant lack of time have become part of our daily lives, and a fast and convenient option - a personal car has often become a necessity. The vehicles used every day inevitably begin to fail, parts wear out. That's why cars have to be delivered to car care centers. The most common problem is that there is no possibility to contact the car care center staff after working hours. The final work will present an analysis of the existing information systems, designed a prototype of the information system, installed and adapted for public access. |
en |
dc.description.abstract |
Spartėjantis gyvenimo tempas ir nuolatinė laiko stoka tapo mūsų kasdienybės dalimi, greita ir patogi transporto priemonė dažnam būtinybė. Kasdien naudojamos transporto priemonės neišvengiamai pradeda gesti, susidėvi detalės. Todėl automobilius tenka pristatyti į automobilių priežiūros centrus.
Dažniausiai susiduriama su problema, kad nėra galimybės susisiekti su automobilių priežiūros centro personalu po darbo laiko. Baigiamaje darbe bus pristatoma esamų informacinių sistemų analizė, suprojektuotas informacinės sistemos prototipas, įdiegtas ir pritaikytas viešai prieigai. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Informacinė sistema, automobiliai |
en_US |
dc.title |
Automobilių serviso informacinė sistema |
en_US |
dc.title.alternative |
Car service Information System |
en_US |
dc.type |
other |
en_US |