DSpace talpykla

Kambarių tarnybos darbo organizavimas keturių žvaigždučių viešbutyje “Kaunas”

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Antončikaitė, Neda
dc.date.accessioned 2019-08-23T07:11:56Z
dc.date.available 2019-08-23T07:11:56Z
dc.date.issued 2019-06-12
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2443
dc.description Description of the work. This paper presents theoretical aspects of the organization of the room service work, organization of the room service analysis in four star Kaunas Hotel, qualitative research and its conclusions, suggestions for organization of room service work improvements. The aim - to analyze the organization of the room service work of the four star Kaunas hotel. The objectives: 1. To analyze theoretical aspects of the organization of the room service work. 2. To examine the organization of room service work in four star Kaunas Hotel. 3. To perform qualitative research of the specialists opinions of organization of the room service work in the four star Kaunas Hotel. 4. To provide suggestions on how to improve organization of room service work in four star Kaunas Hotel. Methods of work: analysis of information and scientific sources, interview. The structure. The theoretical part discusses theoretical aspects of room service work organization. Analyzing scientific sources, author's opinions and theoretical information. The analytic part of the work introduces organization of room service room in four star Kaunas Hotel. The analytic part provides qualitative research, analysis of its results and conclusions. The practical part of the work provides suggestions for organization of room service work improvements. The results: analyzed literature sources, situation analysis and qualitative research in four star Kaunas Hotel was performed, suggestions for improving the organization of room service work was provide. Suggestions. This work includes organization of room service work improvement suggestions: Performance appraisals conversations Memoirs for employees. Using of smart applications. Creating guest feedback questionnaires. All the suggestions presented contribute to a better and more efficient organization of the room service work. en
dc.description.abstract Šiomis dienomis turistų poreikiai ir lūkesčiai vis didėja, todėl labai svarbu kaip kokybiškai yra suteikiamos paslaugos viešbutyje. Vienos iš svarbiausių teikiamų paslaugų viešbutyje yra kambarių tarnybos teikiamos paslaugos. Taigi kambarių tarnyba yra vieną svarbiausių vaidmenų atliekantis skyrius viešbutyje, kuris privalo užtikrinti svečio viešnagės kokybę. Labai svarbu, kaip yra organizuojamas kambarių tarnybos darbas, tam, kad būtų pasiektas aukštas efektyvumas ir našumas viešbutyje. Remiantis Bacik, Kmeco, Richard, Olearova, Rigelsky (2019), nuo klientų poreikio tenkinimo, priklauso tiek sėkmingas viešbučio veikimas, tiek jo plėtra. Taigi kambarių tarnyba labai svarbi svečių viešnagės kokybei. Ši tema yra aktuali, nes kambarių tarnybos darbo organizavimas yra neatsiejama kiekvieno viešbučio verslo dalis. Nuo to, kaip yra organizuojamas kambarių tarnybos darbas priklauso viešbučio įvaizdis, svečių pasitenkinimo lygis, viešbučio užimtumas bei pajamos. Remiantis Wood (2018), organizuojant kambarių tarnybą yra labai svarbus geras kambarių tarnybos vadovo orientavimasis viešbučio veikloje, o kambarių tarnybos organizuojamas darbas yra svarbiausia svečių pasitenkinimo sudedamoji dalis. Kambarių tarnybos darbo organizavimas prisideda prie geresnių ryšių kūrimo tarp darbuotojų bei darbuotojo ir svečio. Taip pat kambarių tarnybos darbo organizavimas prisideda ir prie užsibrėžtų viešbučio tikslų siekimo, kambarių tarnybos darbo organizavimas padeda numatyti tikslius etapus, kaip siekti kuo geresnių tikslų. Kambarių tarnybos darbo organizavimo dėka, yra numatytos aiškios darbuotojų atsakomybės, dėka to, kyla mažiau nesklandumų atliekant darbą ir sprendžiant problemines situacijas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject viešbučio kambarių tarnyba, darbo organizavimas, organizavimo analizė en_US
dc.title Kambarių tarnybos darbo organizavimas keturių žvaigždučių viešbutyje “Kaunas” en_US
dc.title.alternative Organization of the Room Service Work in Four Star Kaunas Hotel en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra