dc.description |
Description of the work. This paper presents theoretical aspects of the organization of the room service work, organization of the room service analysis in four star Kaunas Hotel, qualitative research and its conclusions, suggestions for organization of room service work improvements. The aim - to analyze the organization of the room service work of the four star Kaunas hotel. The objectives: 1. To analyze theoretical aspects of the organization of the room service work. 2. To examine the organization of room service work in four star Kaunas Hotel. 3. To perform qualitative research of the specialists opinions of organization of the room service work in the four star Kaunas Hotel. 4. To provide suggestions on how to improve organization of room service work in four star Kaunas Hotel. Methods of work: analysis of information and scientific sources, interview. The structure. The theoretical part discusses theoretical aspects of room service work organization. Analyzing scientific sources, author's opinions and theoretical information. The analytic part of the work introduces organization of room service room in four star Kaunas Hotel. The analytic part provides qualitative research, analysis of its results and conclusions. The practical part of the work provides suggestions for organization of room service work improvements. The results: analyzed literature sources, situation analysis and qualitative research in four star Kaunas Hotel was performed, suggestions for improving the organization of room service work was provide. Suggestions. This work includes organization of room service work improvement suggestions: Performance appraisals conversations Memoirs for employees. Using of smart applications. Creating guest feedback questionnaires. All the suggestions presented contribute to a better and more efficient organization of the room service work. |
en |
dc.description.abstract |
Šiomis dienomis turistų poreikiai ir lūkesčiai vis didėja, todėl labai svarbu kaip kokybiškai yra
suteikiamos paslaugos viešbutyje. Vienos iš svarbiausių teikiamų paslaugų viešbutyje yra kambarių
tarnybos teikiamos paslaugos. Taigi kambarių tarnyba yra vieną svarbiausių vaidmenų atliekantis
skyrius viešbutyje, kuris privalo užtikrinti svečio viešnagės kokybę. Labai svarbu, kaip yra
organizuojamas kambarių tarnybos darbas, tam, kad būtų pasiektas aukštas efektyvumas ir našumas
viešbutyje. Remiantis Bacik, Kmeco, Richard, Olearova, Rigelsky (2019), nuo klientų poreikio
tenkinimo, priklauso tiek sėkmingas viešbučio veikimas, tiek jo plėtra. Taigi kambarių tarnyba labai
svarbi svečių viešnagės kokybei.
Ši tema yra aktuali, nes kambarių tarnybos darbo organizavimas yra neatsiejama kiekvieno
viešbučio verslo dalis. Nuo to, kaip yra organizuojamas kambarių tarnybos darbas priklauso viešbučio
įvaizdis, svečių pasitenkinimo lygis, viešbučio užimtumas bei pajamos. Remiantis Wood (2018),
organizuojant kambarių tarnybą yra labai svarbus geras kambarių tarnybos vadovo orientavimasis
viešbučio veikloje, o kambarių tarnybos organizuojamas darbas yra svarbiausia svečių pasitenkinimo
sudedamoji dalis.
Kambarių tarnybos darbo organizavimas prisideda prie geresnių ryšių kūrimo tarp darbuotojų
bei darbuotojo ir svečio. Taip pat kambarių tarnybos darbo organizavimas prisideda ir prie užsibrėžtų
viešbučio tikslų siekimo, kambarių tarnybos darbo organizavimas padeda numatyti tikslius etapus,
kaip siekti kuo geresnių tikslų. Kambarių tarnybos darbo organizavimo dėka, yra numatytos aiškios
darbuotojų atsakomybės, dėka to, kyla mažiau nesklandumų atliekant darbą ir sprendžiant
problemines situacijas. |
en_US |