DSpace talpykla

Turizmo informacijos sklaidos Kauno mieste vertinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Jurgulytė, Lukrecija
dc.date.accessioned 2019-08-22T11:27:05Z
dc.date.available 2019-08-22T11:27:05Z
dc.date.issued 2019-06-10
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2424
dc.description The theme of the thesis is the evaluation of tourism information dissemination in Kaunas city. This topic is relevant because tourism is one of the most popular and prospective economic areas in the world. The growing sector is increasing competition between different countries and regions which developing this business. Success among competitors can be determined by efficient, thoughtful and appropriate channels of tourism information. The aim of this work is to evaluate the tourism information dissemination channels, to identify the weak and strong points and to develop proposals to improve the image of an attractive city for tourism after analyzing the situation. Work purpose. To evaluate the dissemination of tourism information in Kaunas city. Work methods. Analysis of scientific literature, analysis of statistical data, questionnaire survey, interview, SWOT analysis. Work structure. The first part of the work is the analysis of scientific literature. Clarified and sistematized the concepts of tourism, tourism information and services of various authors, tourism information dissemination tools, marketing, the importance of tourism information in the tourism business. Results of work. The evaluation of the dissemination of tourism information has shown that the current situation is good enough, but there are areas for improvement: promotion of hospitality, proper selection of information channels, labeling of information links, communication improvement between tourism service providers and tourism information center. en
dc.description.abstract Informacinės sklaidos priemonės ir informacijos teikimo technologijos šiomis dienomis yra vienas iš labiausiai besivystančių ir tobulėjančių sričių, todėl yra laikoma pagrindine priemone skatinti pritraukti užsienio turistų srautus. Didėjant kompiuterizacijos lygiui verslo pasaulyje yra suvokiama, kad galią sukuria turima prieiga ir galimybė kontroliuoti informaciją (David Edgell, Sr Maria DelMastro Allen, Ginger Smirth, Jason R.Swanson 2008). Taip pat turistai dabar turi galimybę tyrinėti ir kruopščiai planuoti kiekvieną savo kelionės momentą pasitelkdami į pagalbą informacijos išteklius. Todėl labai svarbu, kad tokiems turistam būtų lengvai prieinama visa reikiama informacija apie lankytinus objektus, organizuojamus turistinius maršrutus, apgyvendinimo įstaigas, paslaugų kainas, maitinimą, finansinių paslaugų vietas, pramogas. Turizmo verslas ir informacija yra neatsiejami dalykai. Jie papildo vienas kitą, be informacijos verslas negalėtų egzistuoti, nes tik informacijos dėka visuomenė sužino verslo naujoves, turizmo tendencijas, siūlomus produktus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject turizmo informacijos sklaida, turizmo informacijos paslauga, turizmas, en_US
dc.title Turizmo informacijos sklaidos Kauno mieste vertinimas en_US
dc.title.alternative Evaluation of Tourism Information Dissemination in Kaunas City en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra