DSpace talpykla

Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas UAB „Gulbelė“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Višinskienė, Dovilė
dc.date.accessioned 2019-08-20T11:28:56Z
dc.date.available 2019-08-20T11:28:56Z
dc.date.issued 2019-06-18
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2370
dc.description The structure – Theoretical aspects of customer service quality are discussed in the theoretical part. The analytical part provides the analysis and generalization of the research results. The practical part provides recommendations for improvement of service quality. en_US
dc.description.abstract Darbo struktūra. Teorinėje dalyje aptariami klientų aptarnavimo kokybės teoriniai aspektai. Analitinėje dalyje pristatoma tyrimo rezultatų analizė ir apibendrinimas. Praktinėje dalyje pateikiamos rekomendacijos, kaip gerinti klientų aptarnavimo kokybę. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Klientų aptarnavimas, kokybė, gerinimas en_US
dc.title Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas UAB „Gulbelė“ en_US
dc.title.alternative Customer Service Quality Improvements in UAB Gulbelė en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra