dc.contributor.author |
Višinskienė, Dovilė |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-20T11:28:56Z |
|
dc.date.available |
2019-08-20T11:28:56Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2370 |
|
dc.description |
The structure – Theoretical aspects of customer service quality are discussed in the theoretical part. The analytical part provides the analysis and generalization of the research results. The practical part provides recommendations for improvement of service quality. |
en_US |
dc.description.abstract |
Darbo struktūra. Teorinėje dalyje aptariami klientų aptarnavimo kokybės teoriniai aspektai. Analitinėje dalyje pristatoma tyrimo rezultatų analizė ir apibendrinimas. Praktinėje dalyje pateikiamos rekomendacijos, kaip gerinti klientų aptarnavimo kokybę. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Klientų aptarnavimas, kokybė, gerinimas |
en_US |
dc.title |
Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas UAB „Gulbelė“ |
en_US |
dc.title.alternative |
Customer Service Quality Improvements in UAB Gulbelė |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |