DSpace talpykla

UAB „Mano konsultantas“ gyvybės draudimo produktų pardavimo optimizavimo sprendimai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Dabašinskaitė, Lina
dc.date.accessioned 2019-08-16T08:09:23Z
dc.date.available 2019-08-16T08:09:23Z
dc.date.issued 2019-06-11
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2334
dc.description The theoretical part of the thesis discusses the concept and types of life insurance, the sales strategy and the theoretical possibilities of sales optimization. Analytical part of the work analyses the company's products sales, competitors, researches and systematizes the research results. Part of the project work is based on financial project solutions. en_US
dc.description.abstract Teorinėje darbo dalyje aptariama gyvybės draudimo samprata ir rūšys, pardavimo strategija ir teorinės pardavimo optimizavimo galimybės. Analitinėje darbo dalyje analizuojama įmonės produktų pardavimai, konkurentai, atliekamas tyrimas ir sisteminami tyrimo rezultatai. Projektinėje darbo dalyje pateikiami pagrįsti finansinio projekto sprendimo būdai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Gyvybės draudimas, pardavimai, pardavimu optimizavimas. en_US
dc.subject Gyvybės draudimas, pardavimai, optimizavimas. en_US
dc.title UAB „Mano konsultantas“ gyvybės draudimo produktų pardavimo optimizavimo sprendimai en_US
dc.title.alternative Solutions for Optimising the Sales of Life Insurance Products of Mano Konsultantas UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra