dc.contributor.author |
Gudaitienė, Aistė |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-16T06:29:18Z |
|
dc.date.available |
2019-08-16T06:29:18Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2328 |
|
dc.description |
Structure of the work. The theoretical part of the work is used to analyse scientific literature that helps to understand what service and service quality are, and what models to evaluate quality of services are used. The generalized results of performed research and their visual expressions are provided in the analytical part. The results of the performed research are assessed in the project’s part; besides, the problems are highlighted and the recommendations are presented, how to improve quality of services. |
en_US |
dc.description.abstract |
Darbo struktūra. Teorinėje darbo dalyje išanalizuojama mokslinė literatūra, kuri padeda suprasti kas yra paslauga, paslaugų kokybė bei paslaugų kokybės vertinimo modeliai. Analitinėje dalyje pateikiami apibendrinti atlikto tyrimo rezultatai bei vaizdinės jų išraiškos. Projektinėje dalyje įvertinami atlikto tyrimo rezultatai, išryškinamos problemos bei pateikiamos rekomendacijos paslaugų kokybės gerinimui. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Teikiamos paslaugos, kokybė, gerinimas |
en_US |
dc.title |
Teikiamų paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu „Swedbank“, AB |
en_US |
dc.title.alternative |
Provided Service Quality Estimation from the Consumer Perspective in Swedbank, AB |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |