DSpace talpykla

Teikiamų paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu „Swedbank“, AB

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Gudaitienė, Aistė
dc.date.accessioned 2019-08-16T06:29:18Z
dc.date.available 2019-08-16T06:29:18Z
dc.date.issued 2019-06-18
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2328
dc.description Structure of the work. The theoretical part of the work is used to analyse scientific literature that helps to understand what service and service quality are, and what models to evaluate quality of services are used. The generalized results of performed research and their visual expressions are provided in the analytical part. The results of the performed research are assessed in the project’s part; besides, the problems are highlighted and the recommendations are presented, how to improve quality of services. en_US
dc.description.abstract Darbo struktūra. Teorinėje darbo dalyje išanalizuojama mokslinė literatūra, kuri padeda suprasti kas yra paslauga, paslaugų kokybė bei paslaugų kokybės vertinimo modeliai. Analitinėje dalyje pateikiami apibendrinti atlikto tyrimo rezultatai bei vaizdinės jų išraiškos. Projektinėje dalyje įvertinami atlikto tyrimo rezultatai, išryškinamos problemos bei pateikiamos rekomendacijos paslaugų kokybės gerinimui. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Teikiamos paslaugos, kokybė, gerinimas en_US
dc.title Teikiamų paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu „Swedbank“, AB en_US
dc.title.alternative Provided Service Quality Estimation from the Consumer Perspective in Swedbank, AB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra