dc.contributor.author |
Anskaitytė, Kristina |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-14T10:22:38Z |
|
dc.date.available |
2019-08-14T10:22:38Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2319 |
|
dc.description |
The structure – The work consists of the following parts: introduction, theoretical part, which analyzes theoretical aspects of service quality, factors that determine quality of services and importance of the personnel; the analytical part, which presents UAB Advantus and analyzes the current situation of service quality in the company, research methodology, which analyzes obtained research results; in the suggestions part is suggestions to improve the problems, and conclusion part summarize all parts of the work. Last part references and sources of information, and annexes. |
en_US |
dc.description.abstract |
Darbo struktūra. Darbą sudaro tokios dalys: įvadas, teorinė dalis, kurioje nagrinėjama paslaugų kokybės teoriniai aspektai, paslaugos ir kokybės teoriniai aspektai, analizuojami paslaugų kokybę lemiantys veiksniai ir personalo svarumas; analitinė dalis, kurioje pristatoma UAB „Advantus“ dabartinė paslaugų kokybės padėtis įmonėje, pateikiama tyrimo metodika, analizuojami gauti tyrimo rezultatai; pasiūlymų dalis, kurioje teikiami pasiūlymai nustatytoms problemos gerinti ir išvados, kuriose pateikiami, visų darbo dalių, apibendrinimai. Po išvadų nurodomas informacijos šaltinių sąrašas ir priedai. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Paslaugos, kokybė, gerinimas |
en_US |
dc.title |
Paslaugų kokybės gerinimas UAB „Advantus“ |
en_US |
dc.title.alternative |
Service Quality Improvement in UAB Advantus |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |