DSpace talpykla

Paslaugų kokybės gerinimas UAB „Advantus“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Anskaitytė, Kristina
dc.date.accessioned 2019-08-14T10:22:38Z
dc.date.available 2019-08-14T10:22:38Z
dc.date.issued 2019-06-18
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2319
dc.description The structure – The work consists of the following parts: introduction, theoretical part, which analyzes theoretical aspects of service quality, factors that determine quality of services and importance of the personnel; the analytical part, which presents UAB Advantus and analyzes the current situation of service quality in the company, research methodology, which analyzes obtained research results; in the suggestions part is suggestions to improve the problems, and conclusion part summarize all parts of the work. Last part references and sources of information, and annexes. en_US
dc.description.abstract Darbo struktūra. Darbą sudaro tokios dalys: įvadas, teorinė dalis, kurioje nagrinėjama paslaugų kokybės teoriniai aspektai, paslaugos ir kokybės teoriniai aspektai, analizuojami paslaugų kokybę lemiantys veiksniai ir personalo svarumas; analitinė dalis, kurioje pristatoma UAB „Advantus“ dabartinė paslaugų kokybės padėtis įmonėje, pateikiama tyrimo metodika, analizuojami gauti tyrimo rezultatai; pasiūlymų dalis, kurioje teikiami pasiūlymai nustatytoms problemos gerinti ir išvados, kuriose pateikiami, visų darbo dalių, apibendrinimai. Po išvadų nurodomas informacijos šaltinių sąrašas ir priedai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Paslaugos, kokybė, gerinimas en_US
dc.title Paslaugų kokybės gerinimas UAB „Advantus“ en_US
dc.title.alternative Service Quality Improvement in UAB Advantus en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra