DSpace talpykla

Krovinių pervežimo kelių transportu klientų aptarnavimo kokybės gerinimas UAB „Hoptrans“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Galinaitytė, Vaida
dc.date.accessioned 2019-08-14T08:14:17Z
dc.date.available 2019-08-14T08:14:17Z
dc.date.issued 2019-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2283
dc.description There are analyzed theoretical aspects of logistics service customer service in the theoretical part. The second part presents UAB „Hoptrans“ customer service quality analysis. The last part presents possible solutions to improve the quality of customer service for road transport services at UAB „Hoptrans“ and selects one of the most useful solutions. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje nagrinėjami logistikos paslaugų klientų aptarnavimo teoriniai aspektai. Antroje dalyje pateikiama įmonės „Hoptrans“ klientų aptarnavimo kokybės analizė. Projektinėje dalyje pateikiami galimi sprendimo būdai gerinti kelių transporto paslaugų klientų aptarnavimo kokybę UAB „Hoptrans“ ir išrenkamas vienas naudingiausias sprendimas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Aptarnavimas, klientai, kokybė, transportas. en_US
dc.title Krovinių pervežimo kelių transportu klientų aptarnavimo kokybės gerinimas UAB „Hoptrans“ en_US
dc.title.alternative Improvement of Client Service Quality in Carrying Cargo by Road at Hoptrans UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra