DSpace talpykla

UAB ,,Ortho Baltic“ rėmimo komplekso verslas verslui sektoriuje tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Pryšmantaitė, Jovita
dc.date.accessioned 2019-08-14T06:11:47Z
dc.date.available 2019-08-14T06:11:47Z
dc.date.issued 2019-06-11
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2250
dc.description In the theoretical part marketing definitions are analyzed, the importance of marketing complex, B2B principles are presented. In the analytical part the characteristics of the company are analyzed, PESTEL, SWOT analysis, quantitative research is performed. Proposals for improvement of the support complex are presented in the design part. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje išanalizuojami marketingo apibrėžimai, pateikiama marketingo komplekso reikšmė. Aprašomos svarbiausios rėmimo komplekso sąvokos ir kiekvieno elemento sudedamosios dalys. Pateikiami pavyzdžiai, nauda vartotojui ir įmonei. Analitinėje dalyje išanalizuojama įmonės charakteristika, naudojamos rėmimo priemonės, PEST, SSGG analizė, atliekamas kiekybinis tyrimas, išanalizuojami gauti duomenys. Projektinėje dalyje pateikti galimi rėmimo komplekso tobulinimo sprendimai, sužinoma kiek išlaidų reikės šiems sprendimams įgyvendinti. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Rėmimo kompleksas, marketingas, tobulinimas, vartotojas. en_US
dc.title UAB ,,Ortho Baltic“ rėmimo komplekso verslas verslui sektoriuje tobulinimas en_US
dc.title.alternative Development of Promotion Mix of Ortho Baltic UAB in the Business to Business Sector en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra