dc.contributor.author |
Mečkauskė, Ilveta |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-13T09:20:27Z |
|
dc.date.available |
2019-08-13T09:20:27Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2199 |
|
dc.description |
The theoretical part discusses new product definition, its development and introduction to market stages, product lifecycle and new product success factors. The analytical part discusses the situation of A Grupė UAB and presents the research results. The project part of the work presents solutions that will help to launch successfully a new product into the market. |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje darbo dalyje aptariama naujos prekės samprata, prekės gyvavimo ciklas, jos kūrimo ir įvedimo į rinką etapai bei naujos prekės sėkmę, lemiantys veiksniai. Svarbiausias etapas yra prekės įvedimas į rinką, tuomet reikia atsakyti į pagrindinius klausimus, kam prekė bus skirta, kaip ji bus įvedama į rinką, kur ją bus galima įsigyti ir kada tinkamiausias laikas prekės įvedimui. Analitinėje dalyje aptariama UAB „A Grupė“ situacija, parengiamas tyrimas ir pateikiami tyrimo rezultatai. Projektinėje darbo dalyje pateikiami rekomenduojami sprendimai, kurie padėtų sėkmingai į rinką įvesti naują prekę. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Nauja prekė, įvedimas į rinką, sprendimai. |
en_US |
dc.title |
Naujos prekės įvedimo į rinką sprendimai: UAB „A Grupė“ atvejis |
en_US |
dc.title.alternative |
Solutions of Launching a New Product to the Market: Case of A Grupė UAB |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |