DSpace talpykla

Naujos prekės įvedimo į rinką sprendimai: UAB „A Grupė“ atvejis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Mečkauskė, Ilveta
dc.date.accessioned 2019-08-13T09:20:27Z
dc.date.available 2019-08-13T09:20:27Z
dc.date.issued 2019-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2199
dc.description The theoretical part discusses new product definition, its development and introduction to market stages, product lifecycle and new product success factors. The analytical part discusses the situation of A Grupė UAB and presents the research results. The project part of the work presents solutions that will help to launch successfully a new product into the market. en_US
dc.description.abstract Teorinėje darbo dalyje aptariama naujos prekės samprata, prekės gyvavimo ciklas, jos kūrimo ir įvedimo į rinką etapai bei naujos prekės sėkmę, lemiantys veiksniai. Svarbiausias etapas yra prekės įvedimas į rinką, tuomet reikia atsakyti į pagrindinius klausimus, kam prekė bus skirta, kaip ji bus įvedama į rinką, kur ją bus galima įsigyti ir kada tinkamiausias laikas prekės įvedimui. Analitinėje dalyje aptariama UAB „A Grupė“ situacija, parengiamas tyrimas ir pateikiami tyrimo rezultatai. Projektinėje darbo dalyje pateikiami rekomenduojami sprendimai, kurie padėtų sėkmingai į rinką įvesti naują prekę. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Nauja prekė, įvedimas į rinką, sprendimai. en_US
dc.title Naujos prekės įvedimo į rinką sprendimai: UAB „A Grupė“ atvejis en_US
dc.title.alternative Solutions of Launching a New Product to the Market: Case of A Grupė UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra