DSpace talpykla

UAB „INVL Asset Management“ pardavimų didinimas marketingo komunikacijos priemonėmis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Burdulytė, Viktorija
dc.date.accessioned 2019-08-13T09:07:06Z
dc.date.available 2019-08-13T09:07:06Z
dc.date.issued 2019-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2197
dc.description The theoretical part of the bachelor thesis to examine the measures of marketing communication: personal selling,direct marketing, advertising, sales promotions and public relations. In the analytical part was made UAB „INVL Asset Management“ situation analysis and customer opinion survey. In the project part was made communication action plan in order to increase the company‘s sales volume. en_US
dc.description.abstract Teorinėje darbo dalyje, buvo nagrinėjami atskiri marketingo komunikacijos elementai: asmeninis pardavimas, tiesioginis marketingas, reklama, pardavimų skatinimas bei ryšiai su visuomene. Analitinėje dalyje atlikta UAB „INVL Asset Management“ situacijos analizė bei atliktas klientų nuomonės tyrimas. Projektinėje dalyje sudarytas marketingo komunikacijos veiksmų planas, siekiant didinti kompanijos pardavimų apimtis. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Pardavimų didinimas, marketingo komunikacijos kompleksas, tobulinimas. en_US
dc.title UAB „INVL Asset Management“ pardavimų didinimas marketingo komunikacijos priemonėmis en_US
dc.title.alternative Sales Enhancement of INVL Asset Management UAB through Marketing Communication Means en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra