DSpace talpykla

Prekės ženklo „Dizrega“ žinomumo didinimo Suomijos rinkoje sprendimai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Krapavickaitė, Indrė
dc.date.accessioned 2019-08-13T09:02:40Z
dc.date.available 2019-08-13T09:02:40Z
dc.date.issued 2019-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2193
dc.description In the theoretical part of professional BA thesis it is discussed about the definition of brand. In the analitical part of thesis the analysis of company „Dizrega“ is being carried out, the company‘s problems are defined and results are analysed. en_US
dc.description.abstract Darbas susideda iš trijų dalių: teorinės analizės, tyrimo ir analizės bei sprendimų pateikimo. Teorinėje dalyje aptariama prekės ženklo sąvoka, nustatomos jos funkcijos, nauda, strategijos bei analizuojamos prekės ženklo žinomumo didinimo priemonės. Analitinėje darbo dalyje nagrinėjama pati įmonė, pagrindžiama bei aprašoma tyrimo metodika bei pateikiami bei analizuojami gauti rezultatai. Paskutinėje, projektinėje darbo dalyje yra pateikiami prekės ženklo „Dizrega“ žinomumo didinimo Suomijos rinkoje sprendimai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Prekės ženklas, marketingo komunikacija, žinomumo didinimas. en_US
dc.title Prekės ženklo „Dizrega“ žinomumo didinimo Suomijos rinkoje sprendimai en_US
dc.title.alternative Solutions for Strengthening the Dizrega Brand Awareness in the Finnish Market en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra