dc.contributor.author |
Krapavickaitė, Indrė |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-13T09:02:40Z |
|
dc.date.available |
2019-08-13T09:02:40Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2193 |
|
dc.description |
In the theoretical part of professional BA thesis it is discussed about the definition of brand. In the analitical part of thesis the analysis of company „Dizrega“ is being carried out, the company‘s problems are defined and results are analysed. |
en_US |
dc.description.abstract |
Darbas susideda iš trijų dalių: teorinės analizės, tyrimo ir analizės bei sprendimų pateikimo. Teorinėje dalyje aptariama prekės ženklo sąvoka, nustatomos jos funkcijos, nauda, strategijos bei analizuojamos prekės ženklo žinomumo didinimo priemonės. Analitinėje darbo dalyje nagrinėjama pati įmonė, pagrindžiama bei aprašoma tyrimo metodika bei pateikiami bei analizuojami gauti rezultatai. Paskutinėje, projektinėje darbo dalyje yra pateikiami prekės ženklo „Dizrega“ žinomumo didinimo Suomijos rinkoje sprendimai. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Prekės ženklas, marketingo komunikacija, žinomumo didinimas. |
en_US |
dc.title |
Prekės ženklo „Dizrega“ žinomumo didinimo Suomijos rinkoje sprendimai |
en_US |
dc.title.alternative |
Solutions for Strengthening the Dizrega Brand Awareness in the Finnish Market |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |