Santrauka:
Teorinėje baigiamojo bakalaurinio darbo dalyje aptariami ir analizuojami naujos paslaugos teoriniai aspektai. Identifikuojama inovacijų svarba verslo įmonėse, nagrinėjama naujos paslaugos samprata ir kūrimo priežastys, analizuojami naujos paslaugos kūrimo procesai ir įvedimo etapai, remiantis moksline literatūra. Analitinėje baigiamojo darbo dalyje analizuojami UAB ,,Rigveda“ verslo aplinkos aspektai, vidinės ir išorinės aplinkos, atliekama SSGG analizė, marketingo tyrimas, kurių dėka išaiškėja elektromobilių vairavimo mokymo paslaugos įvedimo į rinką galimybės. Praktinėje darbo dalyje pateikiami elektromobilių vairavimo mokymo paslaugos konkretūs sprendimai UAB ,,Rigveda“ atveju.
Description:
Theoretical aspects of the new service are discussed and analyzed in the theoretical part of the final bachelor work. The importance of innovations in business enterprises is identified, the concept of new service and the reasons for its creation are analyzed, the processes of new service creation and the stages of introduction are analyzed, based on scientific literature. Analytical final part of the thesis analyzes aspects of UAB RIGVEDA business environment, internal and external environment, SWOT analysis, marketing research, which makes it possible to introduce electric vehicle driving training service into the market. The practical part of the work presents the specific solutions of electric car driving training in case of UAB RIGVEDA.