DSpace talpykla

Kėdainių rajono vartotojų kooperatyvo marketingo veiksmų tobulinimo sprendimai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Skorupskas, Mantas
dc.date.accessioned 2019-08-13T08:43:33Z
dc.date.available 2019-08-13T08:43:33Z
dc.date.issued 2019-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2189
dc.description Theoretical part discusses trade marketing, its complex and elements on theoretical basis, analyzing each element. The analytical part of the work deals with the activities of Kėdainių rajono vartotojų kooperatyvas, functions, employees and all elements of the marketing complex that influence the company. In this part, a quantitative study was performed and the results of the study were presented. In the project part of the thesis are presented the conclusions of the research, suggestions and financial calculations, on the basis of which it is necessary to improve the elements of the marketing complex in this company. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje aptariamas prekybos marketingas, jo kompleksas ir elementai teoriniu pagrindu, išanalizuojant kiekvieną elementą. Analitinėje darbo dalyje nagrinėjama Kėdainių rajono vartotojų kooperatyvo veikla, atliekamos funkcijos, darbuotojai ir visi marketingo komplekso elementai, darantys įtaką įmonei. Šioje dalyje buvo atliekamas kiekybinis tyrimas ir pateikiami tyrimo rezultatai. Projektinėje darbo dalyje yra pateikiamos tyrimo išvados, pateikiami pasiūlymai ir finansiniai skaičiavimai, kuriais besiremiant reikia tobulinti marketingo komplekso elementus šioje įmonėje. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Marketingas, tobulinimas, sprendimai. en_US
dc.title Kėdainių rajono vartotojų kooperatyvo marketingo veiksmų tobulinimo sprendimai en_US
dc.title.alternative Solutions of Marketing Activities Development of Kėdainiai District Consumer Cooperative en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra