DSpace talpykla

Picerijų „Charlie Pizza“ marketingo tobulinimo sprendimai Kauno mieste

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Šileikaitė, Roma
dc.date.accessioned 2019-08-13T08:40:30Z
dc.date.available 2019-08-13T08:40:30Z
dc.date.issued 2019-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2187
dc.description In the theoretical part are analysed the parts of marketing complex. In the analytical part is disclosed all the main information about the company, the research is made and the results are shown. In the last part the marketing improvement decisions of „Charlie Pizza“ pizzerias in the city of Kaunas are established. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje aptariamos marketingo komplekso priemonės. Analitinėje dalyje apibūdinama picerijų „Charlie pizza“ Kauno mieste veikla ir klientų nuomonės apie „Charlie pizza“ Kauno mieste marketingo komplekso tyrimas bei rezultatų analizė. Projektinėje dalyje pateikiami Kauno mieste esančių „Charlie pizza“ picerijų marketingo tobulinimo sprendimai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Marketingo kompleksas, tobulinimas, picerija. en_US
dc.title Picerijų „Charlie Pizza“ marketingo tobulinimo sprendimai Kauno mieste en_US
dc.title.alternative Marketing Improvement Decisions of Charlie Pizza Pizzerias in the City of Kaunas“ en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra