dc.contributor.author |
Dunskaitė, Smiltė |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-13T08:17:45Z |
|
dc.date.available |
2019-08-13T08:17:45Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2183 |
|
dc.description |
Theoretical part describes the definition of sales, marketing communication, and sales growth using those tools. Every one of them was described in detail, so as the analysis of marketing communication planning process. Another part of this paper, which is analytical, discusses “Electronic Trade”, Ltd. online store’s „Bigbox.lt” activity and analyses micro and macro environments. Research method and results are also covered. Lastly, the empirical part of this paper suggests marketing communication tools for e-shop “Bigbox.lt” to increase sales. Furthermore, it is calculated, how much every tool would cost within a chosen period of time. |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje darbo dalyje yra analizuojama pardavimų samprata, marketingo komunikacijų samprata, pardavimų didinimo marketingo komunikacijos priemonėmis samprata, apibūdinamos kiekvienos iš jų priemonės, svarbiausi bruožai. Taip pat, analizuojama marketingo komunikacijos planavimo proceso samprata. Analitinėje darbo dalyje aptariama UAB „Electronic Trade“ e-parduotuvės „Bigbox.lt“ veikla, mikroaplinkos ir makroaplinkos analizė, marketingo komplekso analizė, tyrimo metodika ir rezultatai. Projektinėje darbo dalyje yra siūlomos marketingo komunikacijos priemonės e-parduotuvei „Bigbox.lt“, siekiant padidinti pardavimus. Taip pat, apskaičiuota kiek kiekviena komunikacijos priemonė kainuos per pasirinktą laikotarpį. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Komunikacijos priemonės, e-prekyba, pardavimų didinimas. |
en_US |
dc.title |
Pardavimų didinimas marketingo komunikacijos priemonėmis elektroninėje parduotuvėje „Bigbox.lt” |
en_US |
dc.title.alternative |
Sales Enhancement through Marketing Communication Means in the Electronic Shop BIGBOX.LT |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |