dc.contributor.author |
Armonaitė, Greta |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-13T07:14:16Z |
|
dc.date.available |
2019-08-13T07:14:16Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2178 |
|
dc.description |
The theoretical part describes the aspects of raising awareness of tourism services. Analytical part provides situation analysis of public institution Kaunas IN and consumer opinion survey. The practical part of the work presents solutions for raising awareness of excursions organized by the public institution KAUNAS IN. |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje dalyje aprašomi turizmo paslaugų žinomumo didinimo aspektai. Analitinėje dalyje pateikiama VšĮ „Kaunas IN“ situacijos analizė ir vartotojų nuomonės tyrimas. Projektinėje darbo dalyje pateikiami VŠĮ „Kaunas IN“ organizuojamų ekskursijų žinomumo didinimo sprendimai. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Žinomumas, pardavimų skatinimas, asmeninis pardavimas, marketingo komunikacija. |
en_US |
dc.title |
VšĮ „Kaunas IN“ organizuojamų ekskursijų žinomumo didinimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Awareness Enhancement of Trips Organised by Kaunas IN VšĮ |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |