Santrauka:
Teorinėje dalyje analizuojama teorinė paslaugų konkurencinių pranašumų didinimo sprendimai, remiantis marketingo kompleksu. Analitinėje dalyje pateikiama esminė informacija apie įmonę, atliekama makroaplinkos ir mikroaplinkos analizė, marketingo analizė, taip pat SSGG analizė bei atliekamas UAB „Bonauta” konkurencinių pranašumų didinimo tyrimas. Praktinėje darbo dalyje pateikiami darbo rezultatai, kaip UAB „Bonauta” turi tobulinti veiklą, kad įgytų daugiau konkurencinių pranašumų bei pateikiami skaičiavimai, parodantys pasiūlymo įgyvendinimo sąnaudas bei terminus.
Description:
Theoretical part analyzes the theoretical solutions to increase competitive advantages of services based on marketing complex. The analytical part provides essential information about the company, analyzes the macro environment and micro environment, marketing analysis, as well as SWOT analysis and researches to increase the competitive advantages of UAB Bonauta. The practical part of the work presents the results of the work, which present how UAB Bonauta has to improve its activities in order to gain more competitive advantages.