DSpace talpykla

UAB ,,Bitė Lietuva“ įvaizdžio tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Dudutienė, Ieva
dc.contributor.author Kazlauskaitė, Gražina
dc.date.accessioned 2019-08-13T06:02:14Z
dc.date.available 2019-08-13T06:02:14Z
dc.date.issued 2019-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2173
dc.description This bachelor thesis consists of three main parts. The theoretical part consists of image definition, types, structure; image-building and management is analized as well. Moreover, factors that have an impact on image, connection between company reputation and image are described. The second part of the paper presents the empirical image survey of the clients and employees of Bite Lietuva Ltd. The third part of the paper provides with the recommendations for Bite Lietuva Ltd image development, based on the research data. en_US
dc.description.abstract Darbą sudaro trys dalys. Teorinėje darbo dalyje aprašoma įvaizdžio samprata, tipai, struktūra. Be to, analizuojamas įvaizdžio kūrimas ir valdymas. Taip pat pateikiami įvaizdžiui įtaką darantys veiksniai, aprašomos reputacijos ir įvaizdžio sąsajos. Antroje darbo dalyje pateikiamas atliktas klientų ir darbuotojų UAB ,,Bitė Lietuva“ empirinis įvaizdžio tyrimas. Taip pat aprašomas tyrimo rezultatų apibendrinimas. Trečioje dalyje pagalba tyrimo duomenų įvardinamos UAB „Bitė Lietuva“ pagrįstos rekomendacijos įvaizdžio tobulinimui. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Organizacija, įvaizdis, reputacija, valdymas. en_US
dc.title UAB ,,Bitė Lietuva“ įvaizdžio tobulinimas en_US
dc.title.alternative Image Development of Bitė Lietuva UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra