DSpace talpykla

„KingWinn“ užkandinės pardavimo skatinimo priemonių vartotojams tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Buteikytė, Justina
dc.date.accessioned 2019-08-12T11:07:53Z
dc.date.available 2019-08-12T11:07:53Z
dc.date.issued 2019-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2148
dc.description The first part of the professional bachelor presents theoretical aspects of sales promotion measures. In the second part the information about the chosen company, its activity is presented in the part, and problem areas were found through the questionnaire survey. The third part of the thesis contains recommendations and suggestions and preliminary funds. en_US
dc.description.abstract Profesinio bakalauro pirmojoje dalyje pateikti pardavimo skatinimo priemonių teoriniai aspektai. Antrojoje daro dalyje pateikta informacija apie pasirinktą įmonę, jos veiklą, anketinės apklausos pagalba rastos probleminės sritys. Trečiojoje darbo dalyje pateikiamos rekomendacijos ir pasiūlymai bei preliminarus lėšų poreikis. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Rėmimo kompleksas, pardavimo skatinimo priemonės, vartotojas. en_US
dc.title „KingWinn“ užkandinės pardavimo skatinimo priemonių vartotojams tobulinimas en_US
dc.title.alternative Development of Sales Promotion Tools of KingWinn Fast Food Restaurant en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra