dc.contributor.author |
Buteikytė, Justina |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-12T11:07:53Z |
|
dc.date.available |
2019-08-12T11:07:53Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2148 |
|
dc.description |
The first part of the professional bachelor presents theoretical aspects of sales promotion measures. In the second part the information about the chosen company, its activity is presented in the part, and problem areas were found through the questionnaire survey. The third part of the thesis contains recommendations and suggestions and preliminary funds. |
en_US |
dc.description.abstract |
Profesinio bakalauro pirmojoje dalyje pateikti pardavimo skatinimo priemonių teoriniai aspektai. Antrojoje daro dalyje pateikta informacija apie pasirinktą įmonę, jos veiklą, anketinės apklausos pagalba rastos probleminės sritys. Trečiojoje darbo dalyje pateikiamos rekomendacijos ir pasiūlymai bei preliminarus lėšų poreikis. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Rėmimo kompleksas, pardavimo skatinimo priemonės, vartotojas. |
en_US |
dc.title |
„KingWinn“ užkandinės pardavimo skatinimo priemonių vartotojams tobulinimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Development of Sales Promotion Tools of KingWinn Fast Food Restaurant |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |