dc.contributor.author |
Grincevičiūtė, Ernesta |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-12T11:06:37Z |
|
dc.date.available |
2019-08-12T11:06:37Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2147 |
|
dc.description |
The support combination is a highly significant component of marketing complex due to which the company is able to communicate with its target audience. This work is analyzing Ltd. „Gudobele" decisions about the support combination of bread crisps. Opinions of various authors of literature are being analysed and compared in this work. The analysis of questionnaires was prepared and completed and it revealed the weakest and strongest components of the company`s support combination. There were presented specific and reasoned Ltd „Gudobele" decisions about the support combination which will help to improve company`s social and economical position. |
en_US |
dc.description.abstract |
Rėmimo kompleksas yra labai svarbus, marketingo komplekso elementas, kurio dėka, įmonė gali komunikuoti su jos tiksline auditorija. Šiame darbe analizuojama UAB „Gudobelė“ gaminamų duonos traškučių „Bon Joy“ rėmimo komplekso sprendimai. Analizuojama bei lyginama skirtingų literatūros autorių nuomonės. Parengta bei atlikta anketinės apklausos analizė, kurios metu, išaiškėjo silpniausi ir stipriausi įmonės rėmimo komplekso elementai. Pateikti konkretūs bei argumentuoti UAB „Gudobelė“ rėmimo komplekso elementų sprendimai, kurie padės gerinti įmonės socialinę/ ekonominę padėtį. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Rėmimo kompleksas, marketingo komplekso elementai, duonos traškučiai. |
en_US |
dc.title |
Duonos traškučių „Bon Joy“ rėmimo sprendimų vertinimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Evaluation of Promotion Solutions for Bread Crisps Bon Joy |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |