dc.contributor.author |
Milašauskas, Titas |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-12T11:04:34Z |
|
dc.date.available |
2019-08-12T11:04:34Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2144 |
|
dc.description |
The first part, theoretical, which discusses internal and external factors of consumer behavior. The second part, analytical, which contains information about UAB „Daisena“ company and researches the results of the trademark „BOSO SNACK” and presents its results. The last section contains suggestions that help the company achieve its goals. |
en_US |
dc.description.abstract |
Pirmoji dalis, teorinė, kurioje aptariami vidiniai ir išoriniai vartotojų elgsenos veiksniai. Antroji dalis, analitinė, kurioje pateikta informacija apie UAB „Daisena“ įmonę ir atliekamas prekės ženklo „BOSO SNACK“ tyrimas ir pateikiami jo rezultatai. Paskutinėje dalyje pateikiami pasiūlymai, kurie įmonei padėtu pasiekti savo tikslus. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Vartotojų elgsena, prekės ženklas, pardavimų didinimas. |
en_US |
dc.title |
Prekės ženklo „BOSO SNACK“ riešutų pasirinkimą lemiančių veiksnių vertinimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Evaluation of Factors Influencing the Choice of BOSO SNACK Nuts |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |