DSpace talpykla

Prekės ženklo „BOSO SNACK“ riešutų pasirinkimą lemiančių veiksnių vertinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Milašauskas, Titas
dc.date.accessioned 2019-08-12T11:04:34Z
dc.date.available 2019-08-12T11:04:34Z
dc.date.issued 2019-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2144
dc.description The first part, theoretical, which discusses internal and external factors of consumer behavior. The second part, analytical, which contains information about UAB „Daisena“ company and researches the results of the trademark „BOSO SNACK” and presents its results. The last section contains suggestions that help the company achieve its goals. en_US
dc.description.abstract Pirmoji dalis, teorinė, kurioje aptariami vidiniai ir išoriniai vartotojų elgsenos veiksniai. Antroji dalis, analitinė, kurioje pateikta informacija apie UAB „Daisena“ įmonę ir atliekamas prekės ženklo „BOSO SNACK“ tyrimas ir pateikiami jo rezultatai. Paskutinėje dalyje pateikiami pasiūlymai, kurie įmonei padėtu pasiekti savo tikslus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Vartotojų elgsena, prekės ženklas, pardavimų didinimas. en_US
dc.title Prekės ženklo „BOSO SNACK“ riešutų pasirinkimą lemiančių veiksnių vertinimas en_US
dc.title.alternative Evaluation of Factors Influencing the Choice of BOSO SNACK Nuts en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra