DSpace talpykla

Reklamos įtaka IĮ „J.Gulbinienės įmonė“ miltinių konditerijos gaminių pasirinkimui

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Dobilas, Modestas
dc.date.accessioned 2019-08-12T11:02:44Z
dc.date.available 2019-08-12T11:02:44Z
dc.date.issued 2019-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2141
dc.description The theoretical part discusses the concept of advertising, the development of advertising history, its types and forms, and the positive and negative features of advertising. The analytical part of the work presents the research results and their interpretation. The practical part offers suggestions on how the company could improve their advertising company. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje aptariama reklamos samprata, reklamos istorijos raida, rūšys ir formos, bei teigiami ir neigiami reklamos požymiai. Analitinėje darbo dalyje pateikiami tyrimo rezultatai ir jų interpretavimas. Praktinėje dalyje pateikiami pasiūlymai, kaip įmonė galėtų patobulinti jau įdiegtus reklamos modelius, kad pastarieji būtų priimtinesni vartotojams. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Reklama, vartotojai, miltinė konditerija. en_US
dc.title Reklamos įtaka IĮ „J.Gulbinienės įmonė“ miltinių konditerijos gaminių pasirinkimui en_US
dc.title.alternative The Influence of Advertising on the Choice of Flour Confectionery of J.Gulbinienės įmonė IĮ en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra