DSpace talpykla

Prekės ženklo „IKI GOURMET“ prieskonių vartotojų sprendimą pirkti lemiantys veiksniai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Petraitytė, Beata
dc.date.accessioned 2019-08-12T11:02:05Z
dc.date.available 2019-08-12T11:02:05Z
dc.date.issued 2019-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2140
dc.description The work consists of three parts. The first part presents theoretical aspects of consumer behavior. The second part analyzes the decision to buy the data of the study „IKI GOURMET“. The third section presents opportunities to increase sales and offers to promote buying. Finally, the conclusions of the work, the summary in English, the literature and the annexes are presented. en_US
dc.description.abstract Darbą sudaro trys dalys. Pirmojoje dalyje analizuojami teoriniai vartotojų elgsenos aspektai. Antrojoje dalyje pateikiama tyrimo duomenų analizė „IKI GOURMET“ darančiu įtaką pasirinkimui, bei sprendimą pirkti nulemiančių veiksnių analizė. Trečioje dalyje pateikiamos pardavimo didinimo galimybės ir pasiūlymai. Galiausiai pateikiamos darbo išvados, santrauka anglų kalba, naudota literatūra ir priedai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Vartotojų elgsena, prekės ženklas, pardavimų didinimas. en_US
dc.title Prekės ženklo „IKI GOURMET“ prieskonių vartotojų sprendimą pirkti lemiantys veiksniai en_US
dc.title.alternative Factors Influencing the Consumers’ Choice of Purchasing the Spices of IKI GOURMET Brand en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra