dc.contributor.author |
Baronėnaitė, Lukrecija |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-12T10:47:32Z |
|
dc.date.available |
2019-08-12T10:47:32Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2138 |
|
dc.description |
The first chapter analyses literature and compares Lithuanian and foreign authors opinions. In the second chapter is described the activity of „Pienas LT“, in the chapter analysed the company's sales and promotion tools, performed SWOT analysis, identified the problem, performed the research and described the obtained research results. The third chapter presents solutions for the sales increase by using promotion tools at the Pienas LT. |
en_US |
dc.description.abstract |
Pirmame skyriuje atliekama literatūros šaltinių analizė bei nuomonių palyginimas naudojant lietuvių ir užsienio autorių knygas bei mokslinius straipsnius. Antrame skyriuje aprašoma ŽŪK „Pienas LT“ veiklos sritis, analizuojami įmonės pardavimai ir marketingo komplekso rėmimo priemonės, atliekama SSGG analizė, identifikuojama problema ir atliekamas tyrimas bei aprašomi gauti tyrimo rezultatai. Trečiame skyriuje pateikiami rėmimo priemonių tobulinimo sprendimai ŽŪK „Pienas LT“. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Pardavimai, rėmimo priemonės, pieno baltymų miltai. |
en_US |
dc.title |
ŽŪK „PIENAS LT“ pardavimo didinimo sprendimai rėmimo priemonėmis |
en_US |
dc.title.alternative |
Solutions for the Increase of Sales by Using Promotion Tools at PIENAS LT ŽŪK |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |