DSpace talpykla

ŽŪK „PIENAS LT“ pardavimo didinimo sprendimai rėmimo priemonėmis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Baronėnaitė, Lukrecija
dc.date.accessioned 2019-08-12T10:47:32Z
dc.date.available 2019-08-12T10:47:32Z
dc.date.issued 2019-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2138
dc.description The first chapter analyses literature and compares Lithuanian and foreign authors opinions. In the second chapter is described the activity of „Pienas LT“, in the chapter analysed the company's sales and promotion tools, performed SWOT analysis, identified the problem, performed the research and described the obtained research results. The third chapter presents solutions for the sales increase by using promotion tools at the Pienas LT. en_US
dc.description.abstract Pirmame skyriuje atliekama literatūros šaltinių analizė bei nuomonių palyginimas naudojant lietuvių ir užsienio autorių knygas bei mokslinius straipsnius. Antrame skyriuje aprašoma ŽŪK „Pienas LT“ veiklos sritis, analizuojami įmonės pardavimai ir marketingo komplekso rėmimo priemonės, atliekama SSGG analizė, identifikuojama problema ir atliekamas tyrimas bei aprašomi gauti tyrimo rezultatai. Trečiame skyriuje pateikiami rėmimo priemonių tobulinimo sprendimai ŽŪK „Pienas LT“. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Pardavimai, rėmimo priemonės, pieno baltymų miltai. en_US
dc.title ŽŪK „PIENAS LT“ pardavimo didinimo sprendimai rėmimo priemonėmis en_US
dc.title.alternative Solutions for the Increase of Sales by Using Promotion Tools at PIENAS LT ŽŪK en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra