DSpace talpykla

Restorano „Babilonas“ marketingo sprendimų tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Vitkauskaitė, Raminta
dc.date.accessioned 2019-08-12T10:35:42Z
dc.date.available 2019-08-12T10:35:42Z
dc.date.issued 2019-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2136
dc.description Theoretical part of work describes the complex of marketing in theoretical aspects. Analytical part analyzes the characteristics of restaurant „Babilonas“, marketing complex, SWOT analysis, results of qualitative research. The part of the project work includes improvement of marketing solutions. en_US
dc.description.abstract Teorinėje darbo dalyje aptariami marketingo komplekso elementai teoriniu aspektu. Analitinėje dalyje analizuojama restorano „Babilonas“ charakteristika, marketingo kompleksas, SSGG analizė, pateikiami kokybinio tyrimo rezultatai. Projektinėje darbo dalyje pateikiama marketingo sprendimų tobulinimas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Marketingas, tobulinimas, elementai, kompleksas. en_US
dc.title Restorano „Babilonas“ marketingo sprendimų tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improvement of Marketing Solutions of Babilonas Restaurant en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra