dc.contributor.author |
Vitkauskaitė, Raminta |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-12T10:35:42Z |
|
dc.date.available |
2019-08-12T10:35:42Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2136 |
|
dc.description |
Theoretical part of work describes the complex of marketing in theoretical aspects. Analytical part analyzes the characteristics of restaurant „Babilonas“, marketing complex, SWOT analysis, results of qualitative research. The part of the project work includes improvement of marketing solutions. |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje darbo dalyje aptariami marketingo komplekso elementai teoriniu aspektu. Analitinėje dalyje analizuojama restorano „Babilonas“ charakteristika, marketingo kompleksas, SSGG analizė, pateikiami kokybinio tyrimo rezultatai. Projektinėje darbo dalyje pateikiama marketingo sprendimų tobulinimas. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Marketingas, tobulinimas, elementai, kompleksas. |
en_US |
dc.title |
Restorano „Babilonas“ marketingo sprendimų tobulinimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Improvement of Marketing Solutions of Babilonas Restaurant |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |