dc.contributor.author |
Rakauskaitė, Vaidotė |
|
dc.contributor.author |
Zdebskytė, Giedrė |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-12T10:13:07Z |
|
dc.date.available |
2019-08-12T10:13:07Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-11 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2132 |
|
dc.description |
The theoretical part, is based on scientific literature, analysing: the essence of innovative goods and innovative activities, the reasons for new product creation, the process of creating a new product, the risks and mistakes in creating a new product, marketing of a new product market Strategy. The analytical part of the work presents the company's activities and is presented with the results of the survey on the popularity of the trademark "AURUM" and it’s a vanilla flavoured ice cream with calcium and magnesium. The design part offers solutions to increase the popularity of the "AURUM" vanilla flavoured ice cream with calcium and magnesium. It was calculated how much would cost to increase popularity using methods which were previously highlighted by respondents in the analytical part. |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje dalyje remiantis moksline literatūra, analizuojama: inovacinės prekės ir inovacinės veiklos esmė, naujo prekės kūrimo priežastys, sprendimų vertinimai, įvedant naują prekę į rinką, naujos prekės kūrimo procesas, rizika ir klaidos kuriant naują prekę, naujos prekės įvedimo į rinką marketingo strategijos. Analitinėje darbo dalyje pristatoma įmonės veikla, išanalizuoti 8 prekės ženklo ,,AURUM“ vanilės skonio plombyrinių ledų su kalciu ir magniu kūrimo proceso etapai bei pateikti gauti tyrimo rezultatai apie prekės ženklo ,,AURUM“ žinomumą ir prekės ženklo ,,AURUM“ vanilės skonio plombyrinius ledus su kalciu ir magniu žinomumą vartotojams. Projektinėje dalyje pateikimai sprendimai, siekiant padidinti prekės ženklo ,,AURUM“ vanilės skonio plombyrinius ledus su kalciu ir magniu ledų žinomumą. Pateikti pagrindiniai pasiūlymai yra žymių visuomenės veikėjų reklama, reklama internete ir socialiniuose tinkluose. Taip pat projektinėje dalyje buvo pateikta siūlomų rėmimo priemonių išlaidos. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Prekės ženklas, įvedimas į rinką, ledai. |
en_US |
dc.title |
Prekės ženklo „Aurum“ naujo skonio ledų įvedimo į rinką sprendimų vertinimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Evaluation of Solutions for Introducing the New Taste Ice-cream under the Aurum Brand to the Market |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |