DSpace talpykla

Prekių ženklo „Dobilas” marketingo sprendimų tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kazlauskaitė, Evelina
dc.date.accessioned 2019-08-12T10:11:27Z
dc.date.available 2019-08-12T10:11:27Z
dc.date.issued 2019-06-11
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2131
dc.description Literature review of marketing mix and its components in theoretical part. Analytical part consists analysis of company’s activity, marketing mix on brand „Dobilas”, internal and external environmental factors, SWOT and descriptive analysis of Quantitative research and Quality inspection. The last part, design part, provides solutions to improve components of marketing mix on brand „Dobilas” and calculations of how much money company needs for these improvements. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje aptariama marketingo komplekso samprata bei marketingo komplekso elementai teoriniu aspektu. Analitinėje dalyje atlikta įmonės veiklos analizė, prekių ženklo „Dobilas“ marketingo komplekso analizė, vidinių ir išorinių aplinkos veiksnių analizė, SSGG analizė bei kiekybinio ir kokybinio tyrimo aprašomoji analizė. Projektinėje dalyje pateikiami prekių ženklo „Dobilas“ marketingo komplekso elementų tobulinimo pasiūlymai bei jiems įgyvendinti reikalingas lėšų poreikis. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Prekė, marketingo komplekso elementai, rėmimas, paskirstymas. en_US
dc.title Prekių ženklo „Dobilas” marketingo sprendimų tobulinimas en_US
dc.title.alternative Development of Marketing Solutions of Dobilas Brand en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra