DSpace talpykla

MB „Mieganti letenėlė“ naujo produkto įvedimo į rinką sprendimai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Petkevičius, Deividas
dc.date.accessioned 2019-08-12T09:18:38Z
dc.date.available 2019-08-12T09:18:38Z
dc.date.issued 2019-06-11
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2121
dc.description The theoretical part discusses the views of various authors and marketing specialists on topical product launch issues. In the analytical part, macro and micro-environmental analysis, SWOT analysis, analysis of survey results are performed. The project part presents an action plan based on the findings from the analytical part of the work. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje aptariama įvairių autorių ir marketingo specialistų požiūriai aktualiomis produkto įvedimo į rinką temomis. Analitinėje dalyje atliekamos makro ir mikroaplinkos analizės, SSGG analizė, apklausos tyrimo rezultatų analizė. Projektinėje dalyje pateikiamas veiksmų planas pagal gautas išvadas iš analitinės darbo dalies. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Naujo produkto įvedimas, marketingo strategijos formavimas. en_US
dc.title MB „Mieganti letenėlė“ naujo produkto įvedimo į rinką sprendimai en_US
dc.title.alternative Solutions for Introducing the New Product of Mieganti letenėlė MB into the Market en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra