dc.contributor.author |
Petkevičius, Deividas |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-12T09:18:38Z |
|
dc.date.available |
2019-08-12T09:18:38Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-11 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2121 |
|
dc.description |
The theoretical part discusses the views of various authors and marketing specialists on topical product launch issues. In the analytical part, macro and micro-environmental analysis, SWOT analysis, analysis of survey results are performed. The project part presents an action plan based on the findings from the analytical part of the work. |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje dalyje aptariama įvairių autorių ir marketingo specialistų požiūriai aktualiomis produkto įvedimo į rinką temomis. Analitinėje dalyje atliekamos makro ir mikroaplinkos analizės, SSGG analizė, apklausos tyrimo rezultatų analizė. Projektinėje dalyje pateikiamas veiksmų planas pagal gautas išvadas iš analitinės darbo dalies. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Naujo produkto įvedimas, marketingo strategijos formavimas. |
en_US |
dc.title |
MB „Mieganti letenėlė“ naujo produkto įvedimo į rinką sprendimai |
en_US |
dc.title.alternative |
Solutions for Introducing the New Product of Mieganti letenėlė MB into the Market |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |