DSpace talpykla

UAB „EstetikaD“ plastikos chirurgijos paslaugų patrauklumo Danijos rinkoje formavimo sprendimai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Jarmalavičius, Dainius
dc.date.accessioned 2019-08-12T09:04:57Z
dc.date.available 2019-08-12T09:04:57Z
dc.date.issued 2019-06-11
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2120
dc.description In theoretical part scientific sources are analyzed for the clinic which seeks to work in foreign market, and to attract consumers in the foreign market. The analytical part evaluates the opportunities and threats of the clinic, also highlights the aspects that are attractive to the user. The practical part of the work include suggestions on how this company could reach a potential consumer on the Danish market. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje analizuojami aktualūs šaltiniai, klinikai, kuri siekia formuoti patrauklumą vartotojams užsienio rinkoje. Analitinėje dalyje vertinamos klinikos galimybės ir grėsmės, išsiaiškinami stiprūs aspektai, kurie yra patrauklūs jau esamam vartotojui. Pasiūlymų dalyje yra pateikiami siūlymai kaip įmonė galėtų pasiekti potencialų vartotoją Danijos rinkoje. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Paslaugų patrauklumas, medicininis turizmas, plastikos chirurgijos paslaugos. en_US
dc.title UAB „EstetikaD“ plastikos chirurgijos paslaugų patrauklumo Danijos rinkoje formavimo sprendimai en_US
dc.title.alternative Solutions for Forming the Attractiveness of EstetikaD UAB plastic Surgery Services in Denmark en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra