DSpace talpykla

AB „Eglės sanatorija“ klientų aptarnavimo paslaugų kokybės gerinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Bakanauskas, Sigitas Gytis
dc.date.accessioned 2019-08-12T08:41:40Z
dc.date.available 2019-08-12T08:41:40Z
dc.date.issued 2019-06-11
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2116
dc.description The thesis consists of three parts: theoretical, analytical and design. In the first part the Using scientific literature and articles, aspects related to the service and its quality are analyzed. The analytical part describes the characteristics of the company, the SWOT analysis of the company is continued. The methodology of the study is then described and the results collected during the study are analyzed. The last part of the project contains suggestions for solving problems. Final thesis is finalized with conclusions. en_US
dc.description.abstract Baigiamąjį darbą sudaro trys dalys: teorinė, analitinė ir projektinė. Teorinėje dalyje, naudojantis mokslinę literatūra ir straipsniais yra analizuojami aspektai, kurie yra susiję su paslauga ir jos kokybe. Analitinėje dalyje yra aprašoma įmonės charakteristika, toliau atliekama įmonės SSGG analizė. Po to aprašoma tyrimo metodika ir analizuojami tyrimo metu surinkti rezultatai. Paskutinėje, projektinėje dalyje yra pateikiami pasiūlymai problemoms išspręsti. Baigiamasis darbas užbaigiamas išvadomis. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Paslaugų kokybė, paslauga, klientų aptarnavimas. en_US
dc.title AB „Eglės sanatorija“ klientų aptarnavimo paslaugų kokybės gerinimas en_US
dc.title.alternative Development of Client Service Quality at Eglės sanatorija AB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra