DSpace talpykla

Edukacinio žaidimo „Skrydis per Atlantą“ kūrimas Vytauto Didžiojo karo muziejui

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Klasauskas, Lukas
dc.date.accessioned 2019-08-12T08:13:40Z
dc.date.available 2019-08-12T08:13:40Z
dc.date.issued 2019-06-18
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2108
dc.description The graduation product is the creation of an educational game „Flight over the Atlantic“ for the Vytautas Magnus war museum. The purpose of this work is to demonstrate the knowledge and skills acquired during college studies to create a multimedia product. The analytical part of the work analyzes the requirements of the Vytautas Magnus war museum for the educational game. Examined the concept of the game, understanding the elements that must be in every game. Analysis of good product examples was performed to know why a particular product attracts more attention than others. Also, the most popular game engines have been analyzed, the pros and cons of each game engine. The practical work part describes the concept of an educational game. It also describes the process of creating the game, drawing the graphic elements, programming the game, and making it in „Unity“ game engine. In the economic part of the work, the analysis of competitors was completed, product development calculations were calculated and the cost of the product was calculated as well. The human safety section describes workspace and safety requirements. en
dc.description.abstract Baigiamojo bakalauro darbe yra sukurtas edukacinio tipo žaidimas „Skrydis per Atlantą“ Vytauto Didžiojo karo muziejui. Šio darbo tikslas yra pademonstruoti studijų metu įgytas žinias ir įgudžius, sukurti multimedijos produktą. Analitinėje darbo dalyje yra išanalizuoti Vytauto Didžiojo karo muziejaus reikalavimai edukacinui žaidimui. Išnagrinėta žaidimo sąvoka, suprasti elementai kurie turi būti kiekviename žaidime. Išnagrinėti gerieji pavyzdžiai, kodėl tam tikras produktas pritraukia daugiau dėmesio nei kiti. Taip pat, yra išnagrinėti populiariausi žaidimo varikliai, aprašyti kiekvieno variklio pliusai ir minusai. Projektinėje darbo dalyje yra aprašytas edukacinio žaidimo konceptas, pasirinkta žaidimo programinė įranga. Taip pat aprašytas žaidimo kūrimo procecas, grafinių elementų piešimas, žaidimo programavimas ir sudeliojimas „Unity“ žaidimo variklyje. Ekonominėje darbo dalyje yra atlikta konkurentų analizė, atlikti produkto kūrimo skaičiavimai bei suskaičiuota produkto savikaina. Žmogaus saugos dalyje aprašyta darbo patalpa ir saugos reikalavimai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Edukacinis žaidimas, Aplikacija, Skrydis per Atlantą, Vytauto Didžiojo karo muziejus, Žaidimų varikliai, Operacinės sistemos, 3D žaidimas, Darius ir Girėnas, Lituanica, Unity, Android. en_US
dc.title Edukacinio žaidimo „Skrydis per Atlantą“ kūrimas Vytauto Didžiojo karo muziejui en_US
dc.title.alternative Development of the educational game „Skrydis per Atlantą“ for the Vytautas Magnus war museum en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra