DSpace talpykla

IĮ „Pas Daivutę“ pardavimų skatinimas rėmimo priemonėmis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Stankūnas, Giedrius
dc.date.accessioned 2019-08-12T07:51:40Z
dc.date.available 2019-08-12T07:51:40Z
dc.date.issued 2019-06-11
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2103
dc.description The thesis consists of three chapters. In the first chapter, the sales process, target market definition, sales promotion tools and their planning are discussed theoretically. The second chapter presents an analysis of the internal and external environment of the company . The third chapter presents solutions that help the company attract new potential customers and increase sales. en_US
dc.description.abstract Baigiamąjį darbą sudaro trys skyriai. Pirmajame skyriuje teoriniu aspektu aptariamas pardavimo procesas, tikslinės rinkos nustatymas, pardavimo skatinimo priemonės ir jų planavimas. Antrajame skyriuje pateikiama IĮ „Pas Daivutę“ vidinės ir išorinės aplinkos analizė. Trečiajame skyriuje pateikiami sprendimai, padedantys įmonei pritraukti naujus potencialius vartotojus ir padidinti pardavimus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Rėmimo priemonės, pardavimų skatinimo priemonės, pardavimų procesas. en_US
dc.title IĮ „Pas Daivutę“ pardavimų skatinimas rėmimo priemonėmis en_US
dc.title.alternative Promoting the Pas Daivutę IĮ Sales by Applying Promotion Tools en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra