DSpace talpykla

UAB „Amafora“ žiniatinklio svetainės kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Bitinaitė, Rosita
dc.date.accessioned 2019-08-12T07:05:09Z
dc.date.available 2019-08-12T07:05:09Z
dc.date.issued 2019-06-18
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2098
dc.description In the professional bachelor’s final thesis, it is presented a representative website of UAB „Amafora“, which provides construction, repair, and reconstruction services, and tools of digital marketing were used and they created the content. The goal of these products is to attract potential clients and provide them with information. The main goal of the project is to demonstrate the knowledge acquired during the studies in the creation of real multimedia products. During the creation of the product, the knowledge that was acquired in Graphic Design, Programming, Marketing Planning and Management lectures were used. The work consists of analytical and project parts. In the analytical part, it is described the customer, his requirements, the latest trends of the websites are reviewed; the analysis of the websites of the company that it has and the analysis of the websites of the companies with similar activities was carried out. There was also an analysis of the target audience, market, and tools used. The main directions of digital marketing were discussed. In the project part of the final work, the process of website creation, optimization and testing was reviewed. In addition, it describes the tools of digital marketing that were adapted and content created by them. It is tried to justify why certain decisions were made. In the economic part, economic calculations were carried out and the analysis of the created products was done - the product is reviewed and the advantages and disadvantages of companies with similar activities are determined. Finally, the prime cost and price of the project were identified. In the work safety part, requirements of the work safety and health in the workplace, potential dangers were discussed. Multimedia products were created taking into account current trends prevailing in the market, adapting them to customer requirements. Testing of finished product variants created was carried out on purpose to make sure they are ready for use in a competitive market. en
dc.description.abstract Baigiamajame darbe pristatoma statybų, remonto bei rekonstrukcijos paslaugas teikiančios UAB „Amafora“ įmonės reprezentacinė internetinė svetainė bei panaudoti skaitmeninės rinkodaros įrankiai ir jais sukurtas turinys. Šių produktų paskirtis – pritraukti potencialių klientų bei suteikti jiems informaciją. Projekto pagrindinis tikslas – pademonstruoti studijų metu įgytas žinias sukuriant realius multimedijos produktus. Kuriant produktą panaudotos grafinio dizaino, programavimo, rinkodaros planavimo bei valdymo paskaitų metu įsisavintos žinios. Darbą sudaro analitinė bei projektinė dalys. Analitinėje dalyje aprašomas užsakovas, jo reikalavimai, apžvelgtos naujausios internetinių svetainių tendencijos, atlikta įmonės jau turimo bei panašia veikla užsiimančių įmonių internetinių svetainių analizė. Taip pat atlikta tikslinės auditorijos, rinkos bei naudojamų įrankių analizė. Aptartos pagrindinės skaitmeninės rinkodaros kryptys. Projektinėje baigiamojo darbo dalyje apžvelgtas svetainės kūrimo, optimizavimo ir testavimo procesas. Taip pat aprašomi pritaikyti skaitmeninės rinkodaros įrankiai bei jais sukurtas turinys. Stengiamasi pagrįsti, kodėl priimti tam tikri sprendimai. Ekonominėje dalyje atlikti ekonominiai skaičiavimai bei kuriamų produktų analizė– apžvelgiamas produktas bei nustatyti panašia veikla užsiimančių įmonių pranašumai bei trūkumai. Galiausiai – nustatyta projekto savikaina bei kaina. Darbų saugos dalyje aptartas darbo saugos ir sveikatos reikalavimai darbo vietoje, galimi pavojai. Multimedijos produktai kurti atsižvelgiant į dabartines rinkoje vyraujančias tendencijas, pritaikant jas pagal užsakovo reikalavimus. Atliktas galutinių sukurtų produktų variantų testavimas, siekiant įsitikinti ar jie yra paruošti naudojimui konkurencingoje rinkoje. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Internetinė svetainė, žiniatinklio svetainė, gera vartoto patirtis, dizainas, prisitaikymas, mobilieji įrenginai, navigacija, puslapiai, tinklalapis, statybos, lankytojai, vartotojai. en_US
dc.title UAB „Amafora“ žiniatinklio svetainės kūrimas en_US
dc.title.alternative Website development for the UAB Amafora en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra