DSpace talpykla

Iteraktyvios pasakos „Padaryk gerą pasauliui..." kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Eičaitė, Samanta
dc.date.accessioned 2019-08-09T11:21:58Z
dc.date.available 2019-08-09T11:21:58Z
dc.date.issued 2019-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2084
dc.description In the professional Bachelor's final thesis, a multimedia product is being created — an interactive tale “Do good for the world”. The essence of this product is to motivate children to be interested into books and read them. Customer is Kaunas šv. Kazimieras progymnasium, which primary classes students are involved into product making process. Main purpose of the work is to show the knowledge accumulated during the studies which will be shown by creating a multimedia product. Before starting product creating process in the analytical part of the final paper various analysis, comparisons etc., were done. In this part there was also a review of how interactive books changed over time, digital and traditional books comparison was done, analogical products on the market were analyzed, software and formats analysis was done and product concept was created. The information gathered in the analytical part of the final paper was used whilst creating the product. Product creating process was separated into parts: at first, pupils drawings were scanned and then illustrations were created using those drawings after that the rest of the needed illustrations were drawn, furthermore illustrations animation work, tale sound recording and editing work was done and in the end games were created. At last economical calculations to determine the products market price were done and also safety work requirements were learnt. The final result is a multimedia product — an interactive tale “Do good for the world”. en
dc.description.abstract Baigiamojo darbo metu kuriamas multimedijos produktas — interaktyvi pasaka „Padaryti gerą pasauliui..“, kurios esmė paskatinti vaikus domėtis ir skaityti knygas. Užsakovas — Kauno šv. Kazimiero progimnazija, kurios pradinių klasių mokiniai įtraukti į kūrimo procesą. Pagrindinis darbo tikslas — parodyti studijų metu sukauptas žinias, kuriant multimedijos produktą. Prieš pradedant produkto kūrimo procesą, baigiamojo darbo analitinėje dalyje atliekamos įvairios analizės, palyginimai ir t.t. Šioje dalyje apžvelgta, kaip bėgant metams keitėsi interaktyvios knygos, atliktas skaitmeninių ir tradicinių knygų palyginimas, išanalizuoti analogiški produktai esantys rinkoje, atliktos programinės įrangos bei formatų analizės ir sukurta produkto koncepcija. Analitinėje dalyje surinkta informacija naudota produkto kūrybos procese. Kuriant produktą darbas buvo atliktas dalimis: iš pradžių nuskenuoti mokinių piešiniai ir iš jų sukurtos iliustracijos bei nupieštos kitos reikalingos iliustracijos, atlikti nupieštų iliustracijų animavimo darbai, atlikti pasakos įgarsinimo darbai ir garso įrašų tvarkymas, sukurti žaidimai. Galiausiai buvo atliekami ekonominiai skaičiavimai nustatyti produkto kainą rinkoje bei sužinoti saugaus darbo reikalavimai ir kaip jų laikytis. Galutinis rezultatas — sukurtas multimedijos produktas — interaktyvi pasaka „Padaryti gerą pasauliui...“ en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Pasaka, interaktyvu, animacija, iliustracijos en_US
dc.title Iteraktyvios pasakos „Padaryk gerą pasauliui..." kūrimas en_US
dc.title.alternative Creation of the interactive fairy-tale Padaryk gerą pasauliui en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra