DSpace talpykla

Prekės ženklo „Prospektus“ žinomumo didinimas Lietuvos rinkoje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Strigūnaitė, Eglė
dc.date.accessioned 2019-08-09T10:52:54Z
dc.date.available 2019-08-09T10:52:54Z
dc.date.issued 2019-06-12
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2067
dc.description In the theoretical part of the work will be analyzed aspects of brand awareness. The analytical part analyzes the activity of the company and analysis the data of the consumer opinion survey. An integrated marketing communication plan is being developed in the design part. Presented conclusions, suggestions, information sources and annexes. en_US
dc.description.abstract Teorinėje darbo dalyje išsiaiškinami prekės ženklo žinomumo didinimo aspektai. Analitinėje dalyje išanalizuojama įmonės veikla dėl prekės ženklo žinomumo, taikomų reklamos priemonių ir kitų viešinimo būdų, atliekama vartotojų nuomonių tyrimo duomenų analizė. Projektinėje dalyje rengiamas integruotų marketingo komunikacijų planas. Pateikiamos išvados ir siūlymai bei literatūros sąrašas ir priedai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Prekės ženklas, žinomumo didinimas, komunikacijos planas. en_US
dc.title Prekės ženklo „Prospektus“ žinomumo didinimas Lietuvos rinkoje en_US
dc.title.alternative Increasing the Prospectus Brand Awareness in the Lithuanian Market en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra