DSpace talpykla

Kaljanų baro „Jinn Hookah“ vaizdo reklamos produktų kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Rusys, Laurynas
dc.date.accessioned 2019-08-09T10:38:17Z
dc.date.available 2019-08-09T10:38:17Z
dc.date.issued 2019-06-19
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2064
dc.description The topic of the thesis is the creation of promotional videos about Jinn Hookah bar, hookahs and their various accessories. The thesis was submitted by Laurynas Rusys, a student of Advertising Technologies study program at Kaunas College. The supervisor of this thesis is Vidas Vainoras. The objective of the thesis. To adapt the knowledge and other practical and theoretical skills acquired during the studies when creating the package of Jinn Hookah promotional videos, the main theme of which is hookahs and their accessories. The task of the thesis. To create 5 promotional video clips for Jinn Hookah about the services provided in the hookah bar, preparation of the hookah and the review of hookah accessories (coal, bowls, flavours). To create a package of Jinn Hookah logo and animated Facebook covers which would consist of 5 intro videos and 4 covers, and also to create Instagram stories package. To learn the basic principles and rules of filming before the work begins, to arrange and properly prepare all the filming equipment. To upload all promotional video clips to social networks Facebook and Instagram. The composition of the thesis. The thesis consists of two parts: analytical and design. In the analytical part, client’s activities and needs are reviewed, social networks Facebook and Instagram are analysed as advertising tools. Analogous promotional videos are analysed and Facebook accounts are reviewed. Main camera settings are analysed. In the design part, the main idea is distinguished and all scenarios of filming and editing are created. Filming equipment and its use is described. Jinn Hookah activities and the processes of filming, editing and working with promotional video clips are presented. The creation of a graphics package and promotional video clips is described, the information about video clips uploaded to social networks is also provided. Economic calculations necessary to find out the market value of the product are carried out. Occupational safety rules are learned. The result of the thesis. 5 promotional videos were created and Jinn Hookah logo was updated for the Christmas period. 5 logo animation and 4 covers for all Jinn Hookah activities were created. Instagram Stories package was created. Some video clips were uploaded to Facebook and Instagram. en
dc.description.abstract Baigiamojo darbo tema – įmonės „Jinn Hookah“ reklaminių vaizdo filmų kūrimas apie kaljanų namus, pačius kaljanus ir įvairius jų priedus. Darbą atliko Kauno kolegijos Reklamos technologijų studijų programos studentas Laurynas Rusys. Darbo vadovas – Vidas Vainoras. Darbo tikslas. Pritaikyti studijų metu įgytas žinias ir kitus praktikos bei teorinius sugebėjimus kuriant įmonės „Jinn Hookah“ reklaminių vaizdo produktų paketą, kurių pagrindinė tema - kaljanai bei jų priedai. Darbo užduotis. Įmonei „Jinn Hookah“ bei vieniems iš partnerių sukurti 5 reklaminius video klipus apie kaljanų baro teikiamas paslaugas, kaljanų paruošimą, jų priedų (angliukų, taurelių, skonių) apžvalgą. Sukurti „Jinn Hookah“ logotipo ir reklmajuosčių animacijos paketą. Kurį sudarys (5 įžanginiai video ir 4 reklamjuostės bei 4 „Instagram stories“). Prieš visų darbų pradžią susipažinti su pagrindiniais filmavimo principais bei taisyklėmis, susitvarkyti bei tinkamai paruošti visą filmavimo įrangą. Visus nufilmuotus bei sumontuotus reklaminius video klipus patalpinti į socialinius tinklus „Facebook“ ir „Instagram“. Baigiamojo rašto darbo sudėtis. Analitinė ir projektinė dalys. Analitinėje dalyje apžvelgiama užsakovo veikla ir poreikiai, analizuojami ir socialiniai tinklai „Facebook“ bei „Instagram“ kaip reklamos priemonės. Atliekama analogiškų reklaminių vaizdo produktų analizė ir „Facebook“ paskyrų apžvalga. Susipažįstama su pagrindiniais kameros nustatymais. Praktinėje dalyje išskiriama pagrindinė idėja, sukuriami visi filmavimo bei montavimo scenarijai. Aprašoma filmavimo įranga, bei jos panaudojimas. Pateikiamas „Jinn Hookah“ veiklos ir reklaminių vaizdo klipų filmavimo, montavimo bei darbo procesai. Aprašomas grafikos paketo, reklaminių video klipų kūrimas, taip pat pateikiama informacija apie video klipus, patalpintus į socialinius tinklus. Atliekami ekonominiai skaičiavimai produkto rinkos vertei sužinoti. Susipažįstama su darbo saugos taisyklėmis. Baigiamojo darbo rezultatas. Sukurti 5 reklaminiai vaizdo klipai,. sukurti 5 animuoti logotipai, sukurtos 4 reklamjuostės visai „Jinn Hookah“ veiklai, bei sukurtos 4 „Instagram stories“. Kai kurie reklaminiai video klipai buvo patalpinti į socialinius tinklus „Facebook“ ir „Instagram“. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Reklaminiai video klipai, reklamjuostės, reklaminiai skydeliai. en_US
dc.title Kaljanų baro „Jinn Hookah“ vaizdo reklamos produktų kūrimas en_US
dc.title.alternative Creation of the video advertising products for the hookah bar Jinn Hookah en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra