DSpace talpykla

Vizualios reklamos kūrimas įmonei „Tvarkingas dviratis“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Stankevičius, Matas
dc.date.accessioned 2019-08-09T10:32:23Z
dc.date.available 2019-08-09T10:32:23Z
dc.date.issued 2019-06-19
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2059
dc.description.abstract Baigiamasis darbas atliktas Kauno kolegijos Reklamos technologijų studijų programos studento Mato Stankevičiaus, darbo vadovas Kauno kolegijoje – Vidas Vainoras. Šio baigiamojo darbo tema – vizualinės reklamos kūrimas įmonei „Tvarkingas Dviratis“. Šiame darbe nuodugniai išanalizuojami konkurentai, jų silpnybės ir stiprybės, pateikiamas ir aprašomas atliekamų darbų kūrimo planas bei atliekami veiksmai nuo pradžios iki pabaigos įgyvendinti planui. Darbo tikslas – sukurti reklamos paketą dviračių remontu užsiimančiam remonto servisui „Tvarkingas Dviratis“ panaudojant studijų metu įgytas žinias. Pagrindinis video reklamos keliamas uždavinys sudominti žiūrovą, kad nesidomintis šios įmonės veikla asmuo stebėdamas sukurtą reklamą apsvarstytų galimybę pasinaudoti šios įmonės paslaugomis. Darbo užduotys: • Sukurti pristatomąjį video įrašą servisui „Tvarkingas Dviratis“, kurio trukmė neviršytų 30–60 sekundžių. Antra, darbą patalpinti socialiniuose tinkluose bei naujai sukurtame servisą reprezentuojančiame tinklalapyje. Reklamos pagrindiniai tikslai yra dinamiškai bei subtiliai pateikti darbo aplinką, palaikomą tvarką remonto dirbtuvėse, nufilmuoti pagrindinį mechaniką atliekantį darbus. • Sukurti 2-4 trumpus reklaminius vaizdo įrašus demonstruojančius atliekamus darbus servise „Tvarkingas Dviratis“. • Sukurti paprastą lengvai suprantamą naujovišką žiniatinklio svetainę išklausant užsakovo pageidavimus. Darbo turinys: Baigiamasis darbas susideda iš dviejų dalių, pirmoji – analitinė, šioje dalyje paminimas vaizdo fiksavimo įrenginio atsiradimas, aptariama „Adobe“ kompanijos programinė įranga, aptariama vizualinės reklamos samprata, įsigilinama į užsakovo vykdomą veiklą, analizuojami panašaus pobūdžio reklaminiai video filmukai. Apžvelgiamos kameros specifikacijos, nustatymai bei filmavimo principai. Antrojoje – projektinėje dalyje išryškinamos pagrindinės idėjos, sukuriami kadruotės aprašymai, apžvelgiama filmavimo metu naudojama įrangą. Pateikiamas video filmukų kūrimo procesas, montavimo sprendimai. Taip pat aprašomas žiniatinklio svetainės skirtos servisui „Tvarkingas Dviratis“ kūrimo procesas. Ekonominėje dalyje apskaičiuojama produkto savikaina bei išlaidos produkto kūrimo metu. Aprašomi saugaus darbo reikalavimai, higienos normos bei priešgaisrinių sistemų veikimo principas bei planai. Galutinis baigiamojo darbo rezultatas – nufilmuota vaizdinė medžiaga, sukurtas ir sumontuotas pagrindinis pristatomasis video filmukas, sukurti bei sumontuoti 4 darbų demonstavimo video filmukai bei sukurta bei patalpinta serviso „Tvarkingas Dviratis“ veiklą pristatanti žiniatinklio svetainė „tvarkingasdviratis.eu“. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Vizuali reklama, video reklama, „Tvarkingas Dviratis“, klipai, žiniatinklio svetainė. en_US
dc.title Vizualios reklamos kūrimas įmonei „Tvarkingas dviratis“ en_US
dc.title.alternative Creation of the visual advertising for the enterprise Tvarkingas dviratis en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra