dc.contributor.author |
Sabaliauskaitė, Laura |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-09T09:41:11Z |
|
dc.date.available |
2019-08-09T09:41:11Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-12 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2056 |
|
dc.description |
Theoretical part discusses the sales promotion concepts, marketing tools and the relevance of life insurance in Lithuania and the world. The practical part of the paper analyzes communications between the company and competitors, uses marketing tools, presents the results of research, decisions and conclusions. |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje dalyje aptariama pardavimo pardavimų didinimo sąvokos, marketingo priemonės ir gyvybės draudimo aktualumas Lietuvoje ir pasaulyje. Praktinėje darbo dalyje analizuojama įmonės ir konkurentų komunikacijas, naudojamos marketingo priemonės, pateikiami tyrimo rezultatai, sprendimai ir išvados. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Pardavimai, pardavimų didinimas, gyvybės draudimas, marketingo priemonės. |
en_US |
dc.title |
„Compensa Life Vienna Insurance Group“ gyvybės draudimo paslaugų pardavimų didinimas marketingo priemonėmis |
en_US |
dc.title.alternative |
Increasing the Sales of Life Insurance Services of Compensa Life Vienna Insurance Group by Using Marketing Tool |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |