DSpace talpykla

„Compensa Life Vienna Insurance Group“ gyvybės draudimo paslaugų pardavimų didinimas marketingo priemonėmis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Sabaliauskaitė, Laura
dc.date.accessioned 2019-08-09T09:41:11Z
dc.date.available 2019-08-09T09:41:11Z
dc.date.issued 2019-06-12
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2056
dc.description Theoretical part discusses the sales promotion concepts, marketing tools and the relevance of life insurance in Lithuania and the world. The practical part of the paper analyzes communications between the company and competitors, uses marketing tools, presents the results of research, decisions and conclusions. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje aptariama pardavimo pardavimų didinimo sąvokos, marketingo priemonės ir gyvybės draudimo aktualumas Lietuvoje ir pasaulyje. Praktinėje darbo dalyje analizuojama įmonės ir konkurentų komunikacijas, naudojamos marketingo priemonės, pateikiami tyrimo rezultatai, sprendimai ir išvados. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Pardavimai, pardavimų didinimas, gyvybės draudimas, marketingo priemonės. en_US
dc.title „Compensa Life Vienna Insurance Group“ gyvybės draudimo paslaugų pardavimų didinimas marketingo priemonėmis en_US
dc.title.alternative Increasing the Sales of Life Insurance Services of Compensa Life Vienna Insurance Group by Using Marketing Tool en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra