DSpace talpykla

MB „Ledinukas“ žiniatinklio svetainės ir reklamos kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Poškus, Mantas
dc.date.accessioned 2019-08-09T09:40:06Z
dc.date.available 2019-08-09T09:40:06Z
dc.date.issued 2019-06-19
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2055
dc.description The objective of the final paper is to develop website for the MB Ledinukas and manage admin on the social network Facebook. The purpose of creating the website was to serve it as a business card in the digital space, in addition as an online store where visitors could purchase the company's production. In the beginning of developing the website, a thorough analysis was carried out of the similar products to determine what colours were attractive. Furthermore, design trends and special effects that draw visitors’ attention were analysed in detail. Upon completion of the research, the website development begins, starting with the creation of the template. Having designed the template, content and prototype have to be created. Once the website prototype is created, it has to be tested. Facebook is one of the most popular social networks. This social network is a very popular among businesses due to a large number of users and the ability to select a target audience. Although the website is one of the main ways of advertising, social networks are one of the most popular and cheapest ways. Social networking is designed for: promotional campaigns, promotional photos, or promotional videos that are used in the news feed. In this way, the company's awareness increases. The final paper includes economic calculations that determine the prime-cost of the works performed and the price of the market. In addition, the paper provides information how to ensure safe workplace and prevent health risks. en
dc.description.abstract Šio baigiamojo darbo metu buvo kuriama įmonės MB „Ledinukas“ internetinė svetainė bei administruojamas socialinis tinklas „Facebook“. Kuriant internetinę svetainę buvo siekiama, kad ši būtų ne tik kaip vizitinė kortelė skaitmeninėje erdvėje, bet ir kaip internetinė parduotuvė, kurioje lankytojai galėtų įsigyti įmonės kuriamą produkcija. Pradedant kurti svetainę buvo analizuojami panašūs produktai, įvertinama kokios spalvos yra pritraukiančios, o kurios atstumiančios. Taip pat atliekama išsami dizaino tendencijų analizė bei kokie specialieji efektai atkreipia lankytojų dėmesį. Atlikus išsamią analizę pradedami svetainės kūrimo darbai, kurie prasideda nuo šablono kūrimo. Sukūrus šabloną pradedamas turinio kūrimas ir po to kuriamas prototipas. Sukūrus svetainės prototipą atliekamas jos testavimas. Vienas iš populiariausių ir daugiausiai vartotojų turinčių socialinių tinklų yra „Facebook“. Šis socialinis tinklas yra labai pamėgtas įmonių dėl didelio vartotojų skaičiaus bei galimybės pasirinkti tikslinę auditoriją. Nors internetinė svetainė yra viena iš pagrindinių reklamos būdų, tačiau socialiniai tinklai yra vieni iš populiariausių bei pigiausių. Administruojant socialinį tinklą yra kuriamos: reklaminės kampanijos, reklaminės nuotraukos ar reklaminiai vaizdo įrašai, kurie yra naudojami naujienų sraute. Tokiu būdu yra didinamas įmonės žinomumas. Šiame darbe taip pat yra pateikiami ekonominiai skaičiavimai, kurie parodo atliekamų darbų savikainą bei rinkos pardavimo kainą. Čia taip pat pateikiama kaip užtikrinti saugią darbo vietą bei kaip apsisaugoti nuo sveikatos sutrikimų. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Žiniatinklio svetainė, elektroninė parduotuvė, socialinio tinklo „Facebook“ administravimas, reklamos kūrimas en_US
dc.title MB „Ledinukas“ žiniatinklio svetainės ir reklamos kūrimas en_US
dc.title.alternative Website development and advertising creation for the MB Ledinukas en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra