DSpace talpykla

Atrakciono „Apverstas namas“ mobiliosios aplikacijos ir reklamos kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Liniovaitė, Brigita
dc.date.accessioned 2019-08-09T09:34:18Z
dc.date.available 2019-08-09T09:34:18Z
dc.date.issued 2019-06-19
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2051
dc.description Project contains information about carousel in Anykščiai “Apverstas namas“ mobile application development and creation of it advertisements. Work consist of theoretical and practical parts. The aim – to demonstrate the knowledge that was gained from studies in University of Applied Science and create advertisement product. Methods of work – get to know client requests and “Google Play” store Policies for mobile application. Investigate familiar content apps and develop an “Apverstas namas Anykščiuose” application. Create design for app and create advertisement after examine options of mobile application advertisements. Theoretical part of the work contains “Apverstas namas Anykščiuose” app technical characteristics requirements, investigation of carousel internet page and “Facebook” page design, examination of similar content mobile apps. This part also contains mobile app types and mobile app advertisement types. In practical part there are information about “Apverstas namas Anykščiuose” app prototype and functional plan creation, app development, design creation and integration to application. There is description of making the app poster, animation and “GooglePlay” mandatory graphic elements. In this part of the project there is also information about safety during the processes and economic calculations. en
dc.description.abstract Darbe pateikta informacija apie atrakciono „Apverstas namas“ Anykščiuose mobilios programėlės programavimą ir jos reklamos priemonių kūrimą. Darbą sudaro analitinė ir projektinė dalys. Darbo tikslas — pademonstruoti studijų metu įgytas žinias ir sukurti reklamos produktą. Darbo uždaviniai — išsiaiškinti užsakovo reikalavimus, sužinoti techninius reikalavimus, išnagrinėti panašaus turinio mobilias programėles, suprogramuoti programėlę, sukurti jai dizainą, ištirti mobilių programėlių reklamos variantus ir parinkti geriausią atrakciono programėlei. Analitinėje dalyje nagrinėjami užsakovo reikalavimai ir programėlių techniniai reikalavimai iš „GooglePlay“ programėlių parduotuvės. Tiriamas atrakciono interneto svetainės ir „Facebook“ puslapio stilius, norint sukurti panašaus dizaino programėlę. Analizuojamos panašaus turinio programėlės. Apžvelgiami programėlių tipai, pasirenkami programavimo įrankiai. Atliekama mobilių programėlių reklamos analizė. Projektinėje dalyje sukuriamas programėlės prototipas ir funkcinis planas, kurio pagalba programuojama programėlė, kuriamas dizainas ir perkeliamas į programėlę. Maketuojamas plakatas, kuriama animacija ir privalomi grafiniai elementai „GooglePlay“ parduotuvei. Susipažįstama su saugaus darbo aplinkos normomis, darbo laiko reikalavimais, gaisrine sauga, sudaromas veiksmų planas kilus gaisrui. Atliekami ekonominiai skaičiavimai, gaunama projekto savikaina, apskaičiuojama rinkos kaina. Darbą sudaro 43 puslapiai, 5 lentelės, 17 paveikslėlių ir 40 informacijos šaltinių. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Mobili programėlė, programavimas, dizaino kūrimas, dizaino integravimas, reklamos kūrimas, plakato maketavimas, animacija en_US
dc.title Atrakciono „Apverstas namas“ mobiliosios aplikacijos ir reklamos kūrimas en_US
dc.title.alternative Creation of the mobile application and advertising for the amusement building Apverstas namas en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra