dc.contributor.author |
Krasinskaitė, Ugnė |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-09T09:31:47Z |
|
dc.date.available |
2019-08-09T09:31:47Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2049 |
|
dc.description |
Title of the final paper – „Creation of the advertising products for the enterprise Lietlieta“. Work done by Ugnė Krasinskaitė, work supervisor: lecturer Laima Grikšienė, Kauno kolegija, University of Applied Sciences, Faculty of technologies, Department of Media Technologies Kaunas, 2019. The objective of the paper – to demonstrate the knowledge obtained during the study and the establishment of firm „Lietlieta“ advertising products for the company‘s image. The task of the paper: 1. To analyze the concept of advertising, the image of the organization and the image; 2. Describe the brand style, its benefits and components; 3. Examine the customer‘s business and its needs; 4. To review examples of competitor‘s brand style and similar objects of advertising; 5. To create advertising products for the company „Lietlieta“ also prepare drawings and files for press; 6. Analyze the production technologies and materials; 7. To carry out the economic calculations; 8. Provide human safety requirements. The structure of the paper: Content, Summary, Introduction, Analytical and Project Parts, Conclusions, List of References and Appendices. |
en |
dc.description.abstract |
Baigiamojo darbo tema – „Įmonės „Lietlieta“ reklamos produktų kūrimas“.
Darbą atliko Ugnė Krasinskaitė, darbo vadovė lekt. Laima Grikšienė. Kauno kolegija, Technologijų fakulteto, Medijų technologijų katedra. Kaunas, 2019.
Baigiamojo darbo tikslas – pademonstruoti studijų metu įgytas žinias bei sukurti įmonei „Lietlieta“ reklaminius produktus, kurie būtų skirti įmonės įvaizdžio formavimui.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti reklamos sampratą, organizacijos įvaizdį bei įvaizdžio esmę;
2. Apibūdinti firminį stilių, jo naudą, sudedamąsias dalis;
3. Išnagrinėti užsakovo veiklą bei jo poreikius, reikalavimus;
4. Apžvelgti konkurentų firminio stiliaus pavyzdžius bei analogiškus reklamos priemonių objektus;
5. Sukurti įmonei „Lietlieta“ reklaminius produktus, paruošti brėžinius bei failus spaudai;
6. Išanalizuoti gamybos technologijas, reikiamas medžiagas;
7. Atlikti ekonominius skaičiavimus;
8. Pateikti žmogaus saugos reikalavimus.
Baigiamąjį darbą sudaro: turinys, santrauka, įvadas, analitinė bei projektinė dalys, išvados, literatūros sąrašas bei priedai.
Darbo rezultatai: sukurti 7 materialūs gaminiai bei 1 projektas.
Raktiniai žodžiai: reklaminiai produktai, organizacijos įvaizdis, firminis stilius. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Reklaminiai produktai, organizacijos įvaizdis, firminis stilius. |
en_US |
dc.title |
Įmonės „Lietlieta" reklamos produktų kūrimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Creation of the advertising products for the enterprise Lietlieta |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |