DSpace talpykla

Įmonės „Lietlieta" reklamos produktų kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Krasinskaitė, Ugnė
dc.date.accessioned 2019-08-09T09:31:47Z
dc.date.available 2019-08-09T09:31:47Z
dc.date.issued 2019-06-19
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2049
dc.description Title of the final paper – „Creation of the advertising products for the enterprise Lietlieta“. Work done by Ugnė Krasinskaitė, work supervisor: lecturer Laima Grikšienė, Kauno kolegija, University of Applied Sciences, Faculty of technologies, Department of Media Technologies Kaunas, 2019. The objective of the paper – to demonstrate the knowledge obtained during the study and the establishment of firm „Lietlieta“ advertising products for the company‘s image. The task of the paper: 1. To analyze the concept of advertising, the image of the organization and the image; 2. Describe the brand style, its benefits and components; 3. Examine the customer‘s business and its needs; 4. To review examples of competitor‘s brand style and similar objects of advertising; 5. To create advertising products for the company „Lietlieta“ also prepare drawings and files for press; 6. Analyze the production technologies and materials; 7. To carry out the economic calculations; 8. Provide human safety requirements. The structure of the paper: Content, Summary, Introduction, Analytical and Project Parts, Conclusions, List of References and Appendices. en
dc.description.abstract Baigiamojo darbo tema – „Įmonės „Lietlieta“ reklamos produktų kūrimas“. Darbą atliko Ugnė Krasinskaitė, darbo vadovė lekt. Laima Grikšienė. Kauno kolegija, Technologijų fakulteto, Medijų technologijų katedra. Kaunas, 2019. Baigiamojo darbo tikslas – pademonstruoti studijų metu įgytas žinias bei sukurti įmonei „Lietlieta“ reklaminius produktus, kurie būtų skirti įmonės įvaizdžio formavimui. Darbo uždaviniai: 1. Išanalizuoti reklamos sampratą, organizacijos įvaizdį bei įvaizdžio esmę; 2. Apibūdinti firminį stilių, jo naudą, sudedamąsias dalis; 3. Išnagrinėti užsakovo veiklą bei jo poreikius, reikalavimus; 4. Apžvelgti konkurentų firminio stiliaus pavyzdžius bei analogiškus reklamos priemonių objektus; 5. Sukurti įmonei „Lietlieta“ reklaminius produktus, paruošti brėžinius bei failus spaudai; 6. Išanalizuoti gamybos technologijas, reikiamas medžiagas; 7. Atlikti ekonominius skaičiavimus; 8. Pateikti žmogaus saugos reikalavimus. Baigiamąjį darbą sudaro: turinys, santrauka, įvadas, analitinė bei projektinė dalys, išvados, literatūros sąrašas bei priedai. Darbo rezultatai: sukurti 7 materialūs gaminiai bei 1 projektas. Raktiniai žodžiai: reklaminiai produktai, organizacijos įvaizdis, firminis stilius. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Reklaminiai produktai, organizacijos įvaizdis, firminis stilius. en_US
dc.title Įmonės „Lietlieta" reklamos produktų kūrimas en_US
dc.title.alternative Creation of the advertising products for the enterprise Lietlieta en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra