DSpace talpykla

Prekės ženklo „COFFEE24“ žinomumo didinimas verslas klientui sektoriuje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Spalvytė, Jovita
dc.date.accessioned 2019-08-09T09:28:08Z
dc.date.available 2019-08-09T09:28:08Z
dc.date.issued 2019-06-12
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2047
dc.description Theoretical part discusses the importance of brand awareness, as well as analyzes the business-to-consumer sector and identifies the most important marketing tool for raising awareness. Analytical part presents analysis of Coffee24 situation in the market and preparation of research questionnaire, analysis. In the practical part of the work, a business-to customer awareness-raising plan is developed and costs are calculated. The results of work - after the analysis of survey, two main problems were identified - low brand awareness and outdated, unattractive design of coffee packaging. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje aptariama prekės ženklo žinomumo svarba, taip pat analizuojamas verslas-vartotojui sektorius ir nustatomos svarbiausios marketingo priemonės žinomumo didinimui. Analitinėje dalyje pateikiama „Coffee24“ situacijos rinkoje analizė, parengiamas tyrimo klausimynas, atliekama analizė. Praktinėje darbo dalyje parengiamas žinomumo didinimo verslas-klientui sektoriuje planas ir apskaičiuojamos išlaidos. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Prekės ženklas, žinomumas, verslas-klientui, marketingo priemonės. en_US
dc.title Prekės ženklo „COFFEE24“ žinomumo didinimas verslas klientui sektoriuje en_US
dc.title.alternative Increasing the COFFEE24 Brand Awareness in the Business to Client Sector en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra