DSpace talpykla

UAB „Circle K Lietuva“ reklamos produktų kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Garšva, Gintaras
dc.date.accessioned 2019-08-09T08:48:32Z
dc.date.available 2019-08-09T08:48:32Z
dc.date.issued 2019-06-19
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2040
dc.description The aim of the thesis is to apply the theoretical and practical knowledge by creating advertising products for UAB “Circle K Lietuva”. The final products include template for advertising, food stickers, winter fuel banners, calendar for staff, „Instagram“ stories, animated logos, posters for inside communication, special offers for food products, other banners. The advertising products have been analyzed, including projects and technologies necessary for its creation. The problem of the thesis is making advertisements effective and appealing to the customers. In the empirical part of thesis, UAB “Circle K Lietuva” as a company is presented together with the needs of customers, analysis also includes overview of competitors, technologies and requirements that will be used in the implementation of the project. In the project part of the thesis, the processes of creating all of the mentioned products are presented together with the software that was necessary. In the economical part, market overview and calculations are performed. In the part of Health and Safety, safety at work and health protection in the process of product creation, are described. At the end of the thesis, conclusions, list of references and appendixes are provided. The work consists of 50 pages, 15 tables, 45 figures, 20 references and 4 appendixes. en
dc.description.abstract Baigiamojo darbo tikslas – studijų metu įgytas teorines bei praktines žinias pritaikyti praktiškai, sukurti įvairius reklaminius produktus įmonei UAB „Circle K Lietuva“. Pagaminti reklaminiai produktai – sukurtos, bei suanimuotos kelių temų bei skirtingų formatų reklamjuostės, sukurta reklama parduodamai produkcijai, sukurtas palaktas, lipdukai, kalendorius darbuotojams, „Instagram“ pranešimai, animuoti logotipai. Išanalizuoti įvairūs reklaminiai produktai, projektai bei technologijos, kurie yra naudojami reklaminių produktų kūrimui. Darbe sprendžiama problema – kaip efektyviai ir greitai pritraukti vartotojų dėmesį į reklamą. Analitinėje dalyje pateikiamas UAB „Circle K Lietuva“ veiklos aprašymas, užsakovo poreikiai, analizuojami konkurentai, technologijos ir reikalavimai, kas bus naudojama projekto įgyvendinimui. Projektinėje dalyje pateikiami visų produktų kūrimo procesai. Programinės įrangos naudojimas kiekvienam projektui. Aprašomi sprendimai, kurie buvo pritaikyti reklaminių produktų sukūrimui. Pateikiama ekonominė dalis, kurioje atliekama rinkos apžvalga ir ekonominiai skaičiavimai. Žmogaus saugos dalyje aprašoma darbo sauga ir sveikatos užtikrinimas kuriant visus produktus. Baigiamojo darbo pabaigoje pateikiamos išvados ir naudotos literatūros sąrašas bei priedai. Darbą sudaro 50 puslapiai, 15 lentelių, 45 paveikslai, 20 literatūros ir informacijos šaltinių ir 4 priedai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Animuotas logotipas, reklamjuostės, plakatas, lipdukas, afiša en_US
dc.title UAB „Circle K Lietuva“ reklamos produktų kūrimas en_US
dc.title.alternative Creation of the advertising products for the UAB Circle K Lietuva en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra