DSpace talpykla

UAB „Alfa“ pardavimo proceso optimizavimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Giedraitytė, Aistė
dc.date.accessioned 2019-08-09T08:41:37Z
dc.date.available 2019-08-09T08:41:37Z
dc.date.issued 2019-06-12
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2033
dc.description First of all, the theoretical part discusses the value of sales, analyzing factors that affect company sales, and sales figures and sales optimization tools - innovations. Analytical part of the work analyzes the available sales indicators of Alfa UAB, and the sales department's situation and the reason why the goals are not achieved. Performed SWOT analysis of Alfa UAB. The project part provides solutions for optimizing the sales process, to achieve goals and increase sales. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje, aptariama pardavimų reikšmė, analizuojami veiksniai kurie daro įtaką įmonių pardavimams, taip pat pardavimų rodikliai bei pardavimo proceso optimizavimo priemonės – inovacijos. Analitinėje darbo dalyje yra analizuojami turimi UAB „Alfa“ pardavimų rodikliai, taip pat pardavimų skyriaus situacija bei identifikuojama priežastis kodėl nėra pasiekiami užbrėžti tikslai. Atliekama UAB „Alfa“ SSGG analizė. Projektinėje dalyje pateikiami sprendimai, kaip optimizuoti pardavimo procesą, kad būtų pasiekiami tikslai bei didėtų pardavimų skaičius. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Optimizavimas, pardavimų didinimas, pardavimai. en_US
dc.title UAB „Alfa“ pardavimo proceso optimizavimas en_US
dc.title.alternative Optimisation of Alfa UAB Sales Process en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra