dc.contributor.author |
Buivydas, Tomas |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-09T08:28:55Z |
|
dc.date.available |
2019-08-09T08:28:55Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2022 |
|
dc.description |
Theoretical part provides an analysis of the theory of increasing the sales of scientific literature services on the characteristics of services, the importance of segmentation for sales of services and marketing tools that increase sales. The analytical part includes services for conferences and leisure center “Porto” family segment, sales indicators are analyzed, elements of the organization's marketing complex are analyzed, research results are discussed that will help to identify problems for the organization and solutions to increase service sales. The project part will include marketing tools that will help increase target segment interest and sales. |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje dalyje pateikiama mokslinės literatūros paslaugų pardavimų didinimo teorijos analizė apie paslaugų savybes, segmentavimo reikšmę paslaugų pardavimams ir marketingo priemones didinančias pardavimus. Analitinėje dalyje pateikiamos konferencijų ir laisvalaikio centro „Porto“ šeimų segmentui skirtos paslaugos, analizuojami pardavimų rodikliai, analizuojami organizacijos marketingo komplekso elementai, aptariami tyrimo rezultatai, kurie padės identifikuoti organizacijai problemas, bei sprendimus kaip didinti paslaugų pardavimus. Projektinėje dalyje bus nurodytos marketingo priemonės, kurios padės didinti tikslinio segmento susidomėjimą bei pardavimus. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Pardavimų didinimas, paslaugos, šeimos segmentas. |
en_US |
dc.title |
Konferencijų ir laisvalaikio centro „Porto“ paslaugų pardavimų didinimas šeimos segmentui |
en_US |
dc.title.alternative |
Increasing the Sales of Conference and Leisure Centre Porto for the Family Segment |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |