dc.contributor.author | Pilipavičienė, Neringa | |
dc.date.accessioned | 2019-08-09T08:19:49Z | |
dc.date.available | 2019-08-09T08:19:49Z | |
dc.date.issued | 2019-06-14 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2018 | |
dc.description.abstract | Supažindinama su sutrikusios raidos vaiko integravimo į ikimokykliio ugdymo įstaigas problema, kylančiais ugdymo/-si sunkumais, pedagogams tenkančia našta dėl ryškaus mokinių, ugdomų pagal IUP skaičiaus didėjimo, kuris užkrauna papildomą krūvį ikimokyklinio ugdymo pedagogui dirbant su įvairius raidos sutrikimus turinčiais vaikais ir skatina ieškoti alternatyvių ugdymo metodų. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | ikimokyklinis ugdymas | en_US |
dc.subject | vaikas | en_US |
dc.subject | sutrikusi raida | en_US |
dc.subject | ugdymosi galimybės | en_US |
dc.title | Sutrikusios raidos vaiko ugdymo/-si galimybės ikimokyklinio ugdymo grupėje | en_US |
dc.title.alternative | Development opportunities of child with developmental disorder in pre-school education group | en_US |
dc.type | Other | en_US |